Thursday, December 22, 2011

‘DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST’


Seandainya aku dapat Digi iphone 4S..perkara pertama sekali aku akan lakukan..aku akan hubungi orang yang tersayang untuk memaklumkan aku memakai iphone 4S..haha nampak berlagak di situ..itu bukanlah perkara sebenar..sudah tentu aku hubungi ibu dan ayah tercinta..bertanyakan khabar via iphone 4S..nampak canggihkan..itu pun kalau aku menang iphone 4S lah..

Berdasarkan aplikasi yang ditunjukkan..memang terlalu banyak aplikasinya seperti GPS, wireless, HD dan banyak lagi..selain menelefon orang tersayang..perkara pertama akan aku lakukan dengan iphone 4S..aku ingin merakam percutian aku ke Paris bersama keluarga tercinta..lihatlah permandangan malam di sana..sangat cantik..aku sangat idamkan..tapi alangkah indahnya kalau aku bawa bersama iphone 4S..


Selain itu, perkara perkara yang aku mahu lakukan..aku ingin menonton perlawanan Manchester United di Old Trafford bersama iphone 4S..angan-angan aku memang tak menahan..memang tinggi..tapi tak mustahilkan..dapat rakam perlawanan MU..itu adalah terbaik..




Rasanya itu sahaja..aku mahu menang iphone 4S..hehe



mood: berharap

2 comments:

Mrs. NA said...

Haha, yang ini ramai orang pun nak ni. btw, salam ziarah =)

Myvitrd said...

Good luck boleh jd gsdget impian tahun 2012 ni