Monday, August 8, 2011

Terima Kasih Yana Samsudin


Wow..dah dua hari aku tak buka blog aku..tak sangka Cik Yana Samsudin..oppss cik lagi kan..hehe kalau tak silap..agak teruja aku bila Yana Samsudin datang ke blog aku sambil follow lagi..thank a lot Yana..panggil aku SR lagi tuh..hehe malu jap..haha nampak gedik di situ..

Jadi, boleh jugak aku kerek dekat musuh ketat aku..Ujang..siapalah yang tak kenal kan..hehe..maklumlah dia tuh dah jadi artis blogger sekarang..hehe..tahniah buat dia..follower pun dah mantap orang kata..Ok aku tak nak cerita pasal si Ujang ni..baik aku cerita pasal Yana..hehe..muka dia comel..paling aku minat dia ada gigi rabbit kot..cair wo..hehe..bukan nak bodek tau..ikhlas ni..:)

Apa2 pun..ramai jugak artis kita yang ada blog ni..salah seorang si Yana ni..lakonan dia pun mantapkan..moga2 dia berjaya di dalam bidang seni yang dia ceburinya..sekarang ini aku tak sabar nak tengok Bini-biniku Gengster..lawak je trailer dia..hehe..kalau lah betul2 ada..alamatnya tak kahwin la aku..hehe...chow

mood: jakun



18 comments:

SuriaSalleh said...

acehhhhhh~untung lerrrr~ hikhik :D

Anonymous said...

haha nak sainn!!!!

Mek Onie said...

acecececey,kembang letew,haha :P

nazirah said...

wow bestnye untungla hehe

qwert. said...

dia mmg comel kan.

Ujang9897 said...

taik kau aku retis..kau tu retis..hahaha


ala aku yg suruh yana tu follow kau..,lalala

Liyana said...

untunglaaaaaaaaaaaa~

Anonymous said...

wah..yana samsuddin.eh jap jap ek sape yana samsudin tuh ? errr saye ni newbie baru...maaf tak kenal...

PiekaSahaja said...

untungnya dye ada retis follow..haaha

Unknown said...

haha.. sama r. dia pun singgah follow blog aku gak hari tu. tak sangka lak dia rajin follow blog fan dia. ingatkan say hi kat shoutbox je. huhu. XD

mood: jakun gak. (eh, tumpang jakun lak den neh~)

Lynn said...

syoknye dia...huhu....minat yana jgk....dia comel...

sYafIk-wAy said...

suka betul ko dgn gigi rabbit eh ? ahahha

Alya EsprĂ©zzo™ said...

wahhhhhhhhh..untunglaa syafik, haha :P

FaKArePa!n said...

cuba k0 ejas si yana tu sruh lepak blog aku lak..heheh

azeemazain said...

wahh,..bestnyaa=)

Syazwan said...

jakun gak masa bro dulu kasi komen. kehkehkeh *winkwink*

Ms Bery said...

Wah bestnyer... :)

adik nas said...

memang comel kan . selamat berjaya