Saturday, April 9, 2011

Khas Buat Pensyarah Ku


Hello guys..lama dah rasa tak bermanja dengan blog aku ni..adeh..nak manja2 pulak kan..apa dah aku ni..ok entri aku kali ini..melibatkan perasaan seorang lecturer terhadap student2 nya yang amat rajin..ok rajin lah sangat kan..hehe..

Di sini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pensyarah aku yang bernama EN. Rahim Bin Dal..kerana telah banyak memberikan tunjuk ajar kepada kami semua..beliau telah pun menamatkan khidmat di UiTM Puncak Alam..terima kasih sekali lagi kerana beliau telah mengajar aku di Diploma serta Degree..

Aku harapkan beliau menghalalkan apa yang telah diajarinya..semoga sukses dengan kehidupan yang akan datang ya..Tak sangka pada hari jadinya..beliau telah belanja kami satu kelas beb!! terkejut aku..memang meriah lah..boleh tengok gambar di bawah..macam2 gelagat kot..hehe..








Gambar aku ada berbagai2 versi di setiap gambar..haha..

Lastly, sayangilah lecturer kita walaupun kadangkala kita sukar menerimanya..terimanya dengan sedia ada..

mood: rilek

2 comments:

Shazwan Azizan - wanblur said...

waaa.. ini mesti dah nak dekat exam nie.. huhu bestnyer kuar ramai2

A said...

good luck exam :)