Thursday, March 24, 2011

Jurusan Untuk Pelajar Lepasan Spm


Lai2..kepada pelajar lepasan SPM..aku ingin ajak korang menyertai kos Diploma Kesihatan Persekitaran..tuh dia..aku promote kos aku..tapi untuk degree lain sikit..ni khas untuk pelajar lepasan SPM yang meminati aktiviti2 luar..memang syok weh..sebelum aku masuk kos ni pun..aku blur2 je..tapi bila dah masuk..aku rasa kos aku paling enjoy..dan banyak visit..cayalah..kalau korang nak rasai keseronokannya..boleh..boleh pilih kos ni di UiTM..

Gambar di atas aku ambil dari FB member aku..dia yang design logo di atas..cayalah..

Mari aku bawa korang tengok aktiviti2 aku..


Di Hutan Belum, Perak


Di Fakulti Sains Kesihatan


Di Pinang


Di Endau Rompin, Pahang

Sebelum ni pun ayah aku perkenalkan kos ni kepada aku..jadi aku berterima kasih sangat2 kepada dia..mula2 aku masuk kos ni memang blur..lama kelamaan aku jadi tertarik..enjoy and fun ok!! kepada mereka di luar sana silah..kedatangan anda di alu2 kan..

mood: senyum kambing



12 comments:

Yuyu Zulaikha said...

yuyu pernah setahun dengan kos yang salah T_T

EmanTheHalia said...

ok nanti aku apply XD cambest je ehehhe

Nazrul Ashraff said...

haha..x pnh dgr..tp cm best je/.

::FAIZ:: said...

Good Luck Utk semua budak lepasan Spm...

Anonymous said...

macam best je... nak masuk dalam list jugak la.hee

actually course ni macam mane? nanti dah habis keje kat klinik ke ? ^^

syairahmohdanuar said...

eh thank u bg2 idea mcm nie.hee :D

khai artzfar said...

hohho klu kuar jd pe ? IK ke?

Maria Hasun said...

x pena dgr un. .

YobSumo said...

hehe macam sangat menarik kos ni. baguslah promote kat budak2 lepas spm yg blur2 ni.

Invisible Me said...

ouh.
lebih kpd subjek apa ye?
biology?

misSbLurRy said...

lembah belum best..yes...

Anonymous said...

mmng minat nk ambik..cume x brape sure je...tpi tngokla nanti kputusan spm nanti..rasenye ambik kut..