Thursday, January 13, 2011

Bloglist Cik Ya Rahimi


Assalamualaikum..woot-woot aku nak join bloglist CIK YA RAHIMI ni..huhu..cuba tengok header di atas..macam artis korea pun ada rupa dia..hehe..jangan marah eh tuan belog..nak join..klik sini..Gadis semasa ini satu UiTM dengan aku..tapi almaklumlah dekat UiTM ni teramat ramailah orang..memang aku tak pernah terserempak pun dengan dia..kalau lah terserempak..aku mintak sain kot..lala..haha

Ni kategori yang aku join

KATEGORI PERTAMA

(personal blog)

1. KATEGORI PERTAMA
2. Link blog yang sah dan tak private
3. Nama glamer yang korang nak dipanggil dalam dunia blog nih
4. Jantina korang

Jangan malu-malu jangan segan..

NEVER SAY NEVER..peace!!

2 comments:

Unknown said...

Wahh.. trima kasih encek syafiq rosli sbb tlg promote kan. terharu ! *sambil kesat air mata meleleh* heee~

Syafiq Rosli said...

cik ya..ahak..lol siap kluar air mata eh..hehe