Wednesday, December 1, 2010

Perlu ke Lelaki Memakai " Compact Powder"?

 

Salam2..huhu kali ni aku ingin share dengan korang tentang "compact powder" pada lelaki..agak2 nye perlu ke..aish menimbulkan seribu satu persoalan ni..:)
Bagi aku "compact powder" ni tak perlu kot laki2 pakai..len macam je aku tengok..da mengalah kan perempuan..hehe..pada laki2 yang pakai jangan mara ye..aku hanya bagi pendapat je..aku tau dyeorang pakai ni tuk elakkan daripada muke berminyak..

Kalau aku tuk kurangkan kulit aku berminyak..aku kerap pegi ke tandas tuk lap muke aku ngan tisu..tuh je la tip aku..simple je..lagi pun nak ke korang bawak "compact powder" ni kan..Kalau perempuan memang aku akuilah dalam beg dyeorg penuh dengan barangan make up kot..huhu

So it's depend on person la..NEVER SAY NEVER..Peace!!

30 comments:

Lily Rahmat said...

Laki metroseksual pakai compact powder x?

Ha Ha sila jawab Incik Capix.
gagaga xD

Anisa said...

perluu

tapi jgn tepek tebal2

hehehe

(:

Syafiq Rosli said...

chubbycekelat..mayb dyeorg pakai la..sebab mereka mmg menjaga penampilan..:)

Syafiq Rosli said...

anisa..hehe..i xminat lor..

Anonymous said...

lelaki ? compact powder ? memang tak la lan . as i know , bedak johnson tu pun lelaki tanak pakai . huhu . btw , am following . follow me back okay . thanx muchy ;)

cik mas said...

cik mas ade kwn lelaki mmg jenis jaga muka...die suke pakai compact powder...tp pling x thn die pnah touch muka dlm bas...haha..nk gelak plak rase... :)

GR said...

aku pernah pakai. haha, dipaksa oleh mak andam masa jadi pengapit. cukup la sekali. haha

Linlin said...

nk pakai, pakai je la.cuma msyrkt kut x biasa

lady-D said...

abg2 dla pun xde yg pakai compact pwder ni..kalo x mmg abes rr kene gelak ngan dla..hehe..pepun, msg2 punye style kan..time jerlah..hee

fatian athiea said...

no komen..
sebab gua pun xpkai compact2 powder ni..hehehe

noa said...

lelaki??compact powder?? awww =p

Unknown said...

salam...

ada gak yg pakai cp nih...tapi nipis je tuk elak muka berminyak...

tapi ramai yg tak mo..maluuuu...hee

Luqman Zakaria said...

muahaahah :p..
compact powder + lelaki..

jumpe mlm2 ..

hantuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

tetibe ..!!

Anati Soki said...

gosh! tlg jgn pakai.. geli geli kalau tahu laki pakai bedak compact. hehehehe

Kak Amy said...

As'salam..

Tak perlu eii x sukenya tengok laki pakai hu3..

Syafiq Rosli said...

jujie..tau xpe..xleh msuk kot klu nk pki compact powder ni..thank2

Syafiq Rosli said...

cik mas..wah smpi mcm tuh skali btol2 jga kcntikan ni..hehe

Syafiq Rosli said...

spi tanpa mimpi..sian ko..mst best kn..hoho

Syafiq Rosli said...

emm..mayb kot..huhu no komen..

Syafiq Rosli said...

dla..tuh la..msg2 pny niat kan..hehe..nk wat cm ne..depend on person

Syafiq Rosli said...

athiea..wah ade jgk gurl yg xpkai eh

Syafiq Rosli said...

nora..bkn men aww lg eh..hehe

Syafiq Rosli said...

ummi..tuh la mmg ade..xkn la nk tebal..bek pakai tepung gomak je..hehe

Syafiq Rosli said...

arep..haha plik2..

Syafiq Rosli said...

anati..haha ye ke geli..yeah sy mmg xpki

Syafiq Rosli said...

salam..amy..hehe bek2..i mmg xpki..tp xtau la org len

Luqman Zakaria said...

pelik...aneh..sume ade syafiq!!muahaha :P

Syafiq Rosli said...

arep..mcm2 la ko..haha

Luqman Zakaria said...

haha :p..

kdang2 mereng cikit !!

Adam Haiqal said...

aku pakai.hahaha..
but i dont care what will u say or people say.
diz is me!
hahahaha..
muka kulit aku berminyak.
i hve to use it.
tp xde la tebal2 cam kak hanita sarawak!:)

agak2 jgk lerr nk pki bila perlu je..