Friday, December 10, 2010

Amigo Menjadi Santapan Malam..

Salam to all readers and followers..aku teringin nak kongsi dengan korang pasal makanan timur dalam bahasa melayu la..kata lainnye.." western food "..huhu..bukan apa..maklumla cuti sem ni aku dah la tak bekerja..bosan pulak duduk rumah..jadi malam semalam member aku ajak lepak la..then tiba2 tekak dia nak jadi mat salleh..aish..pening sekejap aku dibuatnya..nasib baik la member aku ni telefon member aku yang lain untuk tanya pasal " western food ".


Yeah..tempat yang dinanti-nantikan telah tiba..teruja ni..first time la katakan..:)


Ready untuk memilih menu untuk makan malam..yeah!!





Inilah menjadi pilihan aku..lapar sangat da ni..murah je harganya..tak sampai RM 15.00..confirm tak rugi la..




Haha..member aku ni menggila kejap..pergi order coleslaw satu mangkuk..makan der!!haha




Lastly..muka aku penuh kekenyangan..tak larat nak bangun ni..hehe..NEVER SAY NEVER..peace!!


5 comments:

Aishot said...

serius ke ni yg makan RM15.00
bg saya tak berbaloi langsung

dekat sini mcm tu siap kuah yang terbaik la tak sampai 15

lambchop tmpt saya pon baru 18 ringgit tapi perhhh best gile

Unknown said...

nti belanja tau..

Syafiq Rosli said...

cik gallus..hehe..tak sampai pun 15 rggt..cmpur air lg tau..:)

eyqa..haha..insyaallah

CIK TOM said...

nmpk sedap!

Syafiq Rosli said...

cik tom..hehe agak sedap jgk la..coleslaw dia sebiji mcm kfc