Sunday, December 26, 2010

Aku Ambil Kesempatan

Assalamualaikum..hoho akhirnya aku dapat update jugak..rasa lain bila tak buka blog ni..di kesempatan yang ada..aku ingin berterima kasih kepada mereka yang telah menyertai contest aku yang tak seberapa ni..yelah kali pertamakan..juling mata aku nak terjah satu per satu..tapi korang memang best lah memberikan aku sokongan untuk berada lebih kukuh di dunia blogger..

Aku tak boleh update selalu disebabkan keadaan internet di sini kurang mengizinkan..aduh..rasa serba salah pulak kan..yela orang lain duduk terjah blog kita..tetapi tuan rumah tak balas kunjungan..aku mintak maaf di atas kesulitan yang melanda..jangan risau..balik je dari cuti..aku akan terjah satu per satu ye..hehe..tak pun terkam teruslah..haha..

Kepada yang telah menjadi followers aku..aku ucapkan selamat datang ke dunia aku..hehe..dunia aku simple je..orang cakap aku peramah..betul ke?? korang nilai sendiri lah ye..huhu..Apa-apa pun sekali lagi aku ucapkan terima kepada blogger-blogger yang telah menyertai contest aku..if i not mistaken..dalam 200 penyertaan ada kot..huhu..tak sangka jugak..korang ni bergaya mengalahkan artis dan model..memang susah lah aku nak pilih pemenang nanti..hehe..

Lastly, sebelum aku mengundur diri..dalam dunia blogger..haruslah kita anggap hubungan di antara kita sebagai satu hubungan kekeluargaan..bukan sebagai lawan..kalau pun nak bersaing..biarlah dengan cara yang sihat..percayalah..dunia blogging bukan sekadar dunia maya..

NEVER SAY NEVER..peace!!

8 comments:

Unknown said...

Take care, abg senior :)

Syafiq Rosli said...

rabiatul..thank ya

Unknown said...

shafiq

segmen apa yang kamu buat...kak kena bertapa di blog kamu malam nie...hehehe

pi mana?? jgn jauh2 yer..nanti kak rindu

Unknown said...

besshh lagu abg tuan rumah...
ley tahu ape tjuk?
sekian terima kasih..:)

IMANSHAH said...

Internet dah ok, jemputlah singgah berkelana ke teratak teman-teman

Syafiq Rosli said...

citarasa rinduan..hehe contest aku dan kacamata sis..yeke..huhu terharunye

eqa..tajuk dia hanya ingin kau tahu

imanshah..hehe..xberapa nak ok sgt..nt akan ku terjah

Unknown said...

lau dah balik nnti jgn luper terjah2 hehehehe :)

Syafiq Rosli said...

nur intan..baik2 cnfrm sy terjah