Wednesday, April 6, 2011

"Pencalonan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan"

Toing2..haa tengok Blog Pilihan Malaysia telah datang lagi..kali ini kalau tak silap aku..ni lebih kurang macam ABPBH lah..hehe..yelah selama kita berblogging ni kan..pasti yang tertanya2..takde ke anugerah?? 

Jadi kita dapat lihat..blog mana yang akan jadi pilihan di antara blogger kan..hehe..ok aku pilih mereka di bawah

Header Blog Lelaki Pilihan



Budaklelaki.com ni merupakan member sekolah aku masa di sekolah menengah lagi..hingga lah sekarang..aku pilihnya bukan kerana dia adalah member aku..aku pilih atas dasar entri2 yang di hasilkan olehnya memang mempunyai kriteria tersendiri..all da best bro..dia pun dah famous dalam dunia blog..:)


Header Blog Wanita Pilihan



Nisamenaip..tipulah takde yang kenalkan..dia memang terkenal..dah masuk macam2 majalah kot..dan lagi satu..aku terharu sangat sebab dialah..header aku jadi seperti sekarang..thank a lot ya..dia mempunyai fans tersendiri..dia jugak tidak lekang dari blognya..dan rajin update..kalau lah korang dah berjumpa dia..memang seronok lah..tak boring..hehe..tak caya..ce try..:)


Ok kepada yang belum memilih header pilihan..silalah ke sini..

mood: suka2..


Tuesday, April 5, 2011

Soalan Speaking Muet 2011

Wow..i had passed my speaking test..huhu..agak nervous lah..dah lama sangat tak berbahasa orang putih ni..ala senang cerita mat salleh lah..hehe..tadi aku ada 5 groups..aku pulak giliran kedua..debar beb..rasa macam nak jatuh jantung aku..huhu..first time ni..aku ambil MUET..

Ok bila sampai giliran aku..aku terus berjalan dengan muka cool..haha..cool sangat lah kan..jalan punya jalan..aku pun sampai di bilik di mana aku akan bercakap omputih..sesampai sana..aku pun diberi tanggungjawab untuk memegang sebagai candidate C..

Haa korang mesti nak tahu soalan dia kan..okeh..aku nak bagitau ni..huhu

Soalan yang aku dapat tadi pasal rancangan apa yang banyak memberi manfaat kepada kita..

Candidate A: Sports
Candidate B: News
Candidate C: Entertainment
Candidate D: Documentary

inilah soalan2 nya..harap2 apa yang aku share ni tak salah di sisi undang2 ye..:)

Sekarang ni rasa macam nak speaking macam MARIA ELENA..:)

mood: mengantuk sebab bangun awal tadi..

Budak UPM Memang Suka Blog Ke?


Sebelum aku melangkah ke dewan peperiksaan MUET esok hari..mahu tidak mahu..update mesti update..huhu..ok2 aku control tak nak cakap BI..almaklum lah besok aku test Speaking tuh..jadi mat salleh celup jap..:)..haha..

Ok, ni aku review blog Zamir..seorang budak UPM kalau tak silap aku..haha jangan salah paham dengan tajuk ye..aku saja2 je tuh..tiada kaitan hidup atau mati..huhu..aku pernah dah jumpa si Zamir ni..senyum memanjang..haha..tak sombong punya..

Kalau lah korang masih ragu2..klik sini..

mood: oh my muet..lalala