Thursday, December 16, 2010

Minyak Rambut Adalah Aset Lelaki

Assalamualaikum..lelaki dan perempuan, masing-masing mempunyai gaya yang tersendiri dalam menjaga keterampilan..minyak rambut adalah aset penting bagi lelaki..supaya mereka sentiasa kelihatan kemas..takkan lah kita sebagai lelaki mahu membiarkan rambut kita kelihatan keringkan..Ini jugak penting dalam menambah keyakinan diri bila muncul di khalayak ramai..sekurang-kurangnya..takde la si gadis mengumpat pasal si jejaka ni kan..

Bagi aku..kalau tidak memakai minyak rambut ni..seolah-olah diri aku serba kekurangan..Mahu tidak mahu..aku pasti memakai minyak rambut walau apa keadaan pun..Seandainya kita tidak mahu memakai minyak rambut..seelok-eloknya kita boleh memakai topi untuk menutup rambut kita yang kering itu..Kadang-kadang si gadis ni mahu si jejaka sentiasa kemas bila berjumpa dengannya..andai kita si jejaka tidak memakai minyak rambut..maka timbullah rungutan dari si gadis..Siapalah mahu dengar rungutankan..aku pun tak suka..huhu..jadi sewajarnya..si jejaka perlu memakai minyak rambut untuk kepentingan bersama..

Tak kisahlah nak memakai minyak rambut brand apa..yang penting rambut kita perlu kelihatan lembap dan kemas..Untuk aku, aku memakai GATSBY PINK..setakat ni yang ni lah aku minat..bau macam chewing gum..sekian..

NEVER SAY NEVER..peace!!





Lihat..nampak segak je kan..




Minyak rambut pilihan aku..

Source: Yahoo images

5 comments:

Ayuni said...

hm, tp klau minyak rmbut lekat kt helmet busuklh....

Syafiq Rosli said...

ayuni..ye ke..tapi sy pakai ok je..kena jemur la kot..

Unknown said...

btol2..kalau kusut rambut laki tu..adoi!! laki ni mana ada make up..minyak rambut lah aset kan..eh gmbr gatsby la.. tp pak cek guna yg color orange nye..huhu.. tp skang ni try jenama laen plak,,Uber

Syafiq Rosli said...

hoh..ye ke..aku guana warna pink..uber pn ok jgk

obat jantung koroner said...

kadang kala klo pake minyak rambut suka wajah berminyak dan timbul jerawat pula