Thursday, December 16, 2010

Sampai Bila Mahu Jadi Blogger?

Assalamualaikum..kali ni aku bertanya kepada kepada diri sendiri dan jugak kalian semua..sampai bila kita mahu jadi bloggerkan..sampai bila?..itulah menjadi 1001 persoalan yang belum terjawab..jawapannya mudah sahaja..selagi aku boleh menaip..selagi mempunyai keringat..selagi hayat aku dikandung badan..selagi itulah aku akan terus berblogging sampai bila-bila..Aku berasa kesal..kalau lah aku mengenali blog di waktu usia aku lebih muda..sudah pasti aku tidak ketinggalan zaman seperti anak-anak muda sekarang..Tapi walau apa pun..tak kira kita baru atau pun lama..yang penting kita hidup bagaikan keluarga..

Andai kata kita telah melangkah ke dunia blog..usahlah berpatah kembali..kerana lebih lama kita dalam dunia blog..lebih ilmu yang kita dapat..percayalah..di mana-mana sahaja kita boleh berblogging..oleh itu perjalanan kita sebagai blogger janganlah terbantut di tengah-tengah jalan..selagi ada idea-idea yang mahu dikongsi bersama..hanya luahkannya dalam blog..Jika kita lakukan benda yang baik..hanya pahala yang dihidangkan oleh-NYA..

NEVER SAY NEVER..peace!!

10 comments:

Rozuan Ismail said...

saya bangga menjadi seorang blogger..semua blogger sbg satu family besar..kerana kita semua saling menasihati dan saling berkongsi idea dan suka duka,,sy syg semua blogger

mOoN said...

sokong! =)

meaw said...

meaw sokong ! teruskan don't ever to stop for blogging !

::cikjuju::◕‿◕ said...

sampai bile2!!!

iqbalhakimi said...

yup.aku setuju.aku pun menyesal jugak..sebab blog aku dah lama wujud..february hari tu..tapi bulan 11 baru aku aktif..tapi xpela..kita slow..seronok dunia blog nie..aku baru rasa..sebab kita macam ada ikatan kekeluargaan..walaupun ada yg xpernah jumpa..

Syafiq Rosli said...

rozuan..btul tuh..bgus sgt sling mengingati ni..

moon..thank eh

meaw..yeah.. good..:)

cikjuju..i like ur style..:)

efa said...

yeah...sokong..tp kekdg putus asa sudah...la plak wuwu

Ayuni said...

yeah, Allah will give us ideas to write....

Citarasa Rinduan said...

selagi diberi kesihatan fizikal dan rohani

kak ayu pun suka berblog..sebab kawan-kawan best

Syafiq Rosli said...

iqbal..yup aku skong ko bro..plahan2 kta mngenali dunia blogger..

efa..tak perlu putus asa..klu ada mslh kwn2 blogger ade sdia mmbnt

ayuni..that rght..thank to ALLAH

citarasa rinduan..yeah keep it up sis