Thursday, December 16, 2010

Aku Tidak Lama Lagi

Waduh-waduh masa sekarang sudah suntuk ni..aku berterima kasih sangat-sangat kepada yang telah mengundi aku..walaupun pun tak banyak aku bersyukur ada jugak yang menghargai blog aku..besok BLOG PILIHAN MALAYSIA bakal melabuhkan tirainya..kepada yang berjaya ke peringkat kedua..all da best!!..aku join ini sekadar menimba pengalaman bagaimana bahangnya menyertai BLOG PILIHAN MALAYSIA..anda belum terlambat untuk mengundi..jangan lupa undi 59 ya..:)..mahu mengundi klik sini..

NEVER SAY NEVER..peace!!

8 comments:

fifymeow said...

bjiran rupanyaa..
hehe..
:)

Syafiq Rosli said...

fify..hehe yerp2..:)

a.c.o.m said...

waah congrats tercalon dlm blog plihan m'sia.. hehe
*thx follow my blog.. i already folow yr blog :)

fifymeow said...

haha.. undian pon b'jiranan angka nya..huee..xde hrpn lee -,-

syazana amira said...

wish u all da best :)

Syafiq Rosli said...

rajesukechipsmore..hehe thank eh

fify..xpela ini semua pengalaman..hehe

misz nana..thank ya

Joy said...

thn ni x da la mkn bubur asyura..

Syafiq Rosli said...

norin..lol xsempat ke