Tuesday, March 15, 2011

Reaksi Fatin Liyana..


Walaupun keadaan tak berapa stabil..aku still nak update jugak..nanti rindu pulak korang dekat aku kan..haha perasaan jap..padahal siapa ntah nak rindu dengan aku..haha..pergh tak sangka pulak aku entri " Fatin Liyana Gedik " mendapat liputan hangat..haish..bab-bab kutuk orang semua suka ye..

Udah-udah lah kamu sekalian..stop to " kutuk orang ye "..tak elok..buat bazir air liur je..sesiapa yang ingin melihat reaksi Fatin Liyana..boleh lihat gambar di atas..tekan jangan tak tekan..hehe..apa-apa pun kepada tuan empunya blog bersabar ye..jangan hiraukan apa yang mereka cakap..teruskan berblogging dengan cara kita tersendiri..

Mood: Suam-suam kuku..

NEVER SAY NEVER..peace!!

12 comments:

fyna ahmad said...

laaaaaa.x sehat ke?
ptot la...

eZmALiZa said...

waduh...panas!! haha..fatin siryes sporting la SR :) hehe

My MiRa said...

haish macam2 la org ni..ni mesti yang jeles kan g search fatin liyana gedik ni hehehe


datang sini melawat jejaka hot syafiq rosli ehhee

mizayusof said...

PANAS! PANAS! entry "panas" memang ramai yang suka. hehe :)

farhana sahri said...

wa....jeles nye..hehe

misSbLurRy said...

sapa dia?ahahahha

get well soon beb

Tulus Sweet said...

biasalah.. deorang yang tak suka orang tu tah hape2

iniialahaku said...

sib baik xckap aku gedik...hahaha

APi said...

alololo..
sian SR..
cepat sembuh kawan..

Xan_hollow said...

naseb baik.............hahahahah

Nana S. said...

fuh. :D

Anonymous said...

hey Kak FL tak pernah menggedik ok.. dy pon ayu aje... but ayu-2 pun cool tau... sape yang kutuk dy tu saya tak tahu manusia jenis apa... Kak FL tak gedik! tapi kesian gak kat dak-2 yang kutuk dy tu... mulut dah penat-2 mngutuk, Kak FL buat bodo jer... macam tulah kalau nak jadi cool.. tak payah layan haters yang brlagak baik sangat.. ^_^