Tuesday, December 21, 2010

Nuffnang Memberi Kepercayaan Kepada Aku

Tahniah buat aku..eh ada ke orang ucap tahniah dekat diri sendiri eh..haha..yela dah takde orang ucap tahniah aku sendiri je lah yang ucap..:)..hari aku diberi kepercayaan buat kali kedua..aku dapat Buffered Earning untuk kali ke-2..alhamdulillah rezeki anak-anak..cop2 aku belum ada anak lagi..hehe






Source: Yahoo image

Baru je lebih kurang sebulan..aku dah memperolehinya..jadi, aku menjadi lebih teruja untuk berblogging..siapa sangka kan..dengan menaip pun boleh dapat duit..siapa lah tak nak..ayuh kawan-kawan..teruskan usaha kita..kerana nikmat yang sebenar sebagai blogger belum kita kecapi..

NEVER SAY NEVER..peace!!

27 comments:

Rozuan Ismail said...

cepatnya dpt buffered earning ye..wan setahun baru dapat..huhu

Shaheila Malek said...

kat umh goyang kaki je..biar jari yg bekerja :)

fifymeow said...

beliau kan feymes.. huhu.. b'untung nye ^^

Syafiq Rosli said...

rozuan..ni semua usaha kita..:)

Shaheila..hehe btol tuh

fify..uit mn ade femes lor

♥NuR SyAFiQah♥ said...

wah...congrats dpt BE..aku pon xdpt2 ni..huhu

Syafiq Rosli said...

syafiqah..xpe2 jgn berputus asa ye

Citarasa Rinduan said...

tahniah..
sure nuff mai lagi beri BE..
selalu update blog..dapatlah ganjaranya

Miza Yusof said...

thaniah syafiq :)

Anisa Hang Tuah said...

tahniah
(:

daya | yuya said...

tahniah :)

*nak jugakkkkkk , uwaaaaa :'(

hoho

Sepi tanpa mimpi said...

aku pun dapat! :)

Green Apel said...

bestnye,,,da dapt cek ke?tak faham smp sudah BE ne hape mende, cmne dapat...huhu

~marlia maya~ said...

c0ngratez :) cheers :D

9W2URY said...

Org tak tau, mcm mana nak ucap tahniah, bro....
hah, skrang kitaorg dah tahu, jadi TAHNIAH! TAHNIAH!!...

Fxysche Nas said...

BE? ape kebenda la tu..
hue2.kesiannye... =(

Nuruasmat said...

hard effort + proud of u
tahniah :)

Syafiq Rosli said...

citarasa rinduan..thank sis gve me spport

miza..thank ya..hehe

anisa..terima ksh tak terhingga

daya..meh2 rajin2 update blog ye

sepi tanpa mimpi..wah bgus2.

green apel..BE tuh buffered earning..

marlia..thank ya

9w2ury..haha sje je weh..thank ya

fxysche..lol jgn sdih ye..plahan2 blaja..

nuruasmat..thank ya..

~SYAZ~ said...

wah~~tahniah2!!
usaha tangga kejayaan..
syaz pon nak jugak mcm tu..
ngeh3..

Syafiq Rosli said...

syaz..bgus la..teruskan berblogging ya

sab said...

bestnyer ade abah :(

Syafiq Rosli said...

sab..emm jgn bersedih ye..

Fxysche Nas said...

hmmm hmmm..
timbol tnda tny lg ne..hehe
sy de dpt campaign :

1-DiGi Promise CPC SS
2-Nestle NHW How Am I CPC LB
3-AirAsiaX New Zealand CPC SSk

ini ke BE? =0 kalau slh malunyee... T_T
baru 2 mggu lebih buat blog..byk bnde masih garu2 kepale..sob2

Syafiq Rosli said...

fxysche..sy jawab..hehe

Fxysche Nas said...

uhuiiiiii..malunye =(
hehe..
thanks ye ^_^
moge dpt BE byk2 lg.. =p

Syafiq Rosli said...

fxysche..hehe xpayah malu lor..tnye je ape xfhm

y-A-n-A said...

wahh.. pas ni ley banje makan.. hahaha :DD

Syafiq Rosli said...

yana..haha cukup sy sorang je la..hehe