Sunday, December 5, 2010

Aku Masih Dara..

Salam, dengar tajuk je mesti pasti korang terpikir-pikir kan..xkan la aku dara lak..aku masih teruna..hehe..bukan apa tadi aku terperasan dekat DIVA @ 1 cakap pasal filem ni..tuh yang tangan rasa gatal je nak tulis pasal ni..

 Pinjam jap dari yahoo images..gambar agak kabur skit..huhu..

Pelakon-pelakonnya:

DIANA AMIR 

RAJA FARAH

LIYANA

FARID KAMIL

ASHRAF MUSLIM

Kalau tak silap aku tadi, AHMAD IDHAM mahu mengetengahkan masalah keruntuhan akhlak yang berlelusa di zaman sekarang..untuk tau lebih lanjut klik sini..NEVER SAY NEVER..peace!!

7 comments:

za petrelli said...

macam best jerk cter ni

nohfee said...

bagos la.
tp jgn jd mcm cte remp-it
ingt, nk baiki moral rempit. tp semakin b'leluasa plak...

Lady Shana Sweet said...

mau tengok!!!

::NelyLeyana:: said...

dah tgok disebalik tabir die, mcm best gak r

Syafiq Rosli said...

za: tuh la tgk mcm layan je ni

nohfee: hoho tuh kena bgntung pada msyarakat sndri la..

Lady shana: jom2..hehe

nely..tuh la..da tgk gak trailer dye..

AISYA humaira said...

ade pelakon i likeeeee so muchhh di situuu Teheee.

Syafiq Rosli said...

haha..ashraf muslim kan