Tuesday, April 5, 2011

Soalan Speaking Muet 2011

Wow..i had passed my speaking test..huhu..agak nervous lah..dah lama sangat tak berbahasa orang putih ni..ala senang cerita mat salleh lah..hehe..tadi aku ada 5 groups..aku pulak giliran kedua..debar beb..rasa macam nak jatuh jantung aku..huhu..first time ni..aku ambil MUET..

Ok bila sampai giliran aku..aku terus berjalan dengan muka cool..haha..cool sangat lah kan..jalan punya jalan..aku pun sampai di bilik di mana aku akan bercakap omputih..sesampai sana..aku pun diberi tanggungjawab untuk memegang sebagai candidate C..

Haa korang mesti nak tahu soalan dia kan..okeh..aku nak bagitau ni..huhu

Soalan yang aku dapat tadi pasal rancangan apa yang banyak memberi manfaat kepada kita..

Candidate A: Sports
Candidate B: News
Candidate C: Entertainment
Candidate D: Documentary

inilah soalan2 nya..harap2 apa yang aku share ni tak salah di sisi undang2 ye..:)

Sekarang ni rasa macam nak speaking macam MARIA ELENA..:)

mood: mengantuk sebab bangun awal tadi..

12 comments:

Arif Dzulkifli said...

MUET ni wajib kan kat semua budak U?..apsal aku dulu tak kena huh? apsal weh?

Otak said...

all the best result nanti..hoho..
P/s : tajuk aku , fast food outlets have many advantages.. -.-''

Diya Edhayaa said...

topik best, sng la nk buat kerepek.. huhu.. plg lawak kalo speaking muet ni, tbe2 kua bm dlm ayt.. haha.. hancusss..

KAMIHIDUP said...

susah x balok? :)

Liyana said...

lagi die tnye ape? x slh kot cite.. x penah amik muet test lg ni.. :D

Liyana said...

lagi die tnye ape? x slh kot cite.. x penah amik muet test lg ni.. :D

husnaradzi said...

soalan dia senang kann ? share jeh.
kdg2 soalan yg dapat bukan sama .hek

bila next test ?

nuriz kamal said...

HAHAHA..soalan kita yang sama..tapi i candidate B.. :P

::ThisIsNotMe:: said...

gud luk

MR. SYAH said...

aku plak dapat jadi candidates b.. cakap ttg news.. semoga mencapai result yg diharapkan..

MOMOCHAN said...

momo dapat fast food outlets have many advantages..tp rasa mcm kejap sgt la cakap.kalau boleh nk ckp bnyak2 HAHHA..tp examiner da sruh wat conclusion pulok.adehh..hehe

harap2 kite sume lulus.huhu

sYafIk-wAy said...

terkenang masa aku dulu lak . haha