Wednesday, April 6, 2011

"Pencalonan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan"

Toing2..haa tengok Blog Pilihan Malaysia telah datang lagi..kali ini kalau tak silap aku..ni lebih kurang macam ABPBH lah..hehe..yelah selama kita berblogging ni kan..pasti yang tertanya2..takde ke anugerah?? 

Jadi kita dapat lihat..blog mana yang akan jadi pilihan di antara blogger kan..hehe..ok aku pilih mereka di bawah

Header Blog Lelaki Pilihan



Budaklelaki.com ni merupakan member sekolah aku masa di sekolah menengah lagi..hingga lah sekarang..aku pilihnya bukan kerana dia adalah member aku..aku pilih atas dasar entri2 yang di hasilkan olehnya memang mempunyai kriteria tersendiri..all da best bro..dia pun dah famous dalam dunia blog..:)


Header Blog Wanita Pilihan



Nisamenaip..tipulah takde yang kenalkan..dia memang terkenal..dah masuk macam2 majalah kot..dan lagi satu..aku terharu sangat sebab dialah..header aku jadi seperti sekarang..thank a lot ya..dia mempunyai fans tersendiri..dia jugak tidak lekang dari blognya..dan rajin update..kalau lah korang dah berjumpa dia..memang seronok lah..tak boring..hehe..tak caya..ce try..:)


Ok kepada yang belum memilih header pilihan..silalah ke sini..

mood: suka2..


11 comments:

Izamir Ridzwan said...

lawa2

Isteri Yang Comel said...

wah 2, 2 punyai header yang hebat dan cantik

sarah mohamad said...

hiks. blog saya tak tersenarai puuun. sob3 . hihihi

KAMIHIDUP said...

seyes KAMI xkenal nisa menaip, wahaaaa. :)

Azman Roslan said...

terima kasih atas pencalonan ini..

::FAIZ FARISH:: said...

Hizami tu popular gila

misz FaTiN said...

pilihan yg tepat la..
header diorg nice kot.. :)

Encik Suami said...

hallamak..blog abg takde header.sah2 tak leh join.tak reti nak buat header la.

jemput terjah new entry


1) --> Hoorey2x..Saya MENANG <--

2) --> Ceritera Kursus <--

Ujang9897 said...

mesti nisa menang..=)

topimagine said...

wah.. nape syapik xcalonkan diri sndiri :)..

NuReLLe said...

nnt amek award kat arena of stars ek..:)