Monday, December 13, 2010

The Red Devil vs The Gunners


Assalamualaikum..kepada semua peminat bola EPL..jangan ketinggalan menyaksikan perlawanan klasik di antara MANCHESTER UNITED vs ARSENAL..jam pukul 4.00am bertempat di rumah masing2 ye..hehe..kalau dapat layan dalam HD ni memang masyuk la..aku merupakan salah satu peminat the red devils..Gambate!! MU..itu je lah yang mampu aku lakukan..nak pergi Old Trafford..memang tak lah..huhu..takpe2 aku pasang impian dulu..huhu..sekali lagi kalau MU menang malam ni confirm la aku tidur nyenyak..ohoh..plus siap mimpi lagi pergi Old Trafford..all the best..



VS





Huhu..inilah musuh ketat the red devil..the gunners di bawah pengendalian Arsene Wenger..Bagi aku Arsenal merupakan satu pasukan yang mantap jugak..mempunyai ramai pemain muda yang berbakat..Aku harap MU dapat mengekang segala serang Arsenal..We will see it..

NEVER SAY NEVER..peace!!

No comments: