Monday, December 13, 2010

Siapa Dia Daya Yuya?

Assalamualaikum..di malam yang tenang ni..tiba2 aku mendapat satu cabaran yang aku pernah sahutnya dahulu..hehe..nak tahu apa ceritanya..aku kena buat entri mengenai dirinya..jangan salah sangka ye..ini sahabat aku dari facebook je..do not more than ya..think about it..:)

Demi tidak menghampakan dirinya aku dengan berbesar hati..meneruskan cabaran ini..Okeh let's begin..Daya Yuya namanya diberi..merupakan seorang pelajar KPTM Bangi di dalam jurusan Diploma in Investment Analysis..wow that's sound good..hehe..hope she will success in her education..All the best!!

Dia jugak seorang yang friendly..senang je berkawan dengannya..memang tidak rugilah..percayalah..hehe..apa lagi eh  yang aku mahu describe tentang dia..Ops..sebelum terlupa daya yuya adalah seorang budak kaki shopping..kalau boleh satu shopping complex dia nak borong..haha..just joke..jangan mara ye daya yuya..

Oklah..kalau anda semua mahu mengetahui lanjut tentang dirinya boleh masuk ke dalam blognya..klik sini.. 



Source..Daya yuya
NEVER SAY NEVER..peace!!

3 comments:

daya | yuya said...

Woot woot :d

*Bangga bangga dapat masuk entry awak encik syafiq ! kuikuikui :DD

Hehe , btw thanks yehh , okay lagi sekali dapat - awak hebat , sbb berani sahut cabaran . Haha . Thank you . Ini kempen jugak kan ? Hoho . :DD




*Syafiq Rosli punya blog hebat ! Jom undi beliau dalam Blog Baru Pilihan 2010 , vote 59 yeahh ! wuhuuu :DD

Anonymous said...

haha daya yuya femes ah . ;)

Syafiq Rosli said...

daya yuya..hehe ala pe lah sgt kn..bese2 je..yeah thank that promote..huhu

daya..yeah dye da fmes..hehe