Thursday, December 23, 2010

Pengumuman Penting Contest Aku dan Kacamata

Assalamualaikum.haa mesti ingat aku nak tutup kan..belum lagi lah..awal lagi kan..aku pun belum dapat berkenalan dengan ramai blogger..hehe..maklumlah hidup ini kena rajin meneroka so, kenalah rajin-rajin kan..eh ada kena mengena ke..haha..

Oklah di sini aku ingin mengumumkan beberapa perkara penting:

Tarikh tutup: 12 Januari 2011

Gambar boleh menggunakan pelbagai kacamata

2 je pengumuman aku..hehe..simple je..

Kepada sesiapa yang belum join..anda boleh klik sini mahupun disidebar just klik dekat gambar banner..hadiah menarik ni..jangan ketinggalan ya..

NEVER SAY NEVER..peace!!

31 comments:

BENA said...

ohoooo anda ade buat kontes upenye ek ? heeee~

Gen2Merah said...

uitt.. ada contest rupanya.. Lumayan lagi tu hadiahnya... Woww..
Ala, gambar2 saya takdalah yang pakai spek mata hitam ni.. huhuhu.. Tepaksa pinjam dulu ngan kwn2 ni.. lama juga tarikh tutupnya kan.. hehe

Syafiq Rosli said...

Bena..yes..hehe first contest lor

Syafiq Rosli said...

gen2merah..xpe2 spek bese pun ok la..

Nur Afiqka said...

wt suspen jew..
ingtkn nk gtau pemenang td...
fuhhh...hehehe~

Syafiq Rosli said...

nurafiqka..xla..tarikh tutup je..hehe

Gen2Merah said...

pakai spek biasa2 nanti tak menang2 hadiah.. Lumayan tu.. ngehehehe.. Gurau ja ek..

Syafiq Rosli said...

gen2merah..haha xpe2 terplang pada ko..due date lm lg..

.::: Princess MOMOY :::. said...

kalau pakai ray ban dikira tak dear ?

Syafiq Rosli said...

momoy..ape2 spek pun xpe..:)

KaLeD diDi said...

saspen dooooo . . ..
ngat da ada yang mnang td . . . .
ahahahahaha
PEACE !! ! !

Syafiq Rosli said...

kaled..haha belum lagi der

micky eyqa said...

tarikh tutp tarikh bermakna tue hehehhe

Syafiq Rosli said...

eyqa..yeah hehe

y-A-n-A said...

pelbagai kacamata?? yes!! hehehe :DD

nazirulhazwan~ said...

haha, aku mmg pakai spek pon.hehe

Syafiq Rosli said...

yana..yerp2..
nazirul..join la..hehe

efa said...

nasib tarikh lmbt lg hehehe..leh fikir lg nk join or tak..malu plak bahahaha :)

nazurah said...

kena kacamata itam jeke ? xde la gmbr kacamata itam . hehe .

syazwani othman said...

mcm berminat ehehe....tunggu!

http://iamsyazwani.blogspot.com/

fatin hanani said...

syafiq !!!
kaca mata apa pun xpa ka?? hehe
xsemestinya kaca mata itam ka??

Azmira said...

ai... dah join..
http://mirazme.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kaca-mata.html

Siti Safiyyah said...

wow kontest ke? tak ajak pun..hehe

Jom Sertai Bloglist Siti Safiyyah :)

nora said...

aku mmg pakai spec pun

jenuh ar nk pilih banyak gamba ni
ngehngehngeh

y u y u Z u l a i k h a said...

heheh.. teringin nak join la pulak ^^

intanurulfateha said...

kalau masuk, nak menang bole? :P

Ujang9897 said...

aku dah buat..lupa dan anta link lom..

nie

http://azfar9897.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kacamata_24.html

Syafiq Rosli said...

jom join ramai2..hehe..

Azmira Yusoff said...

Syafiq Mira dah join

tgk lah

www.azmiraazmira.blogspot.com

Syafiq Rosli said...

okeh..

~ch@wi~ said...

tarikh pengumuman pemenang bile plak??hehhe...

Korang Tak Rindu Kat Myspace ke??