Thursday, December 23, 2010

Nenek Dan Blog

Assalamualaikum..hari sudah pun berlarut malam..tetapi aku seperti biasa melayan karenah blog aku yang baru lahir..hehe..maklumlah benda yang baru lahir kita perlulah bagi makan minum dengan cukupkan..tetapi takpe walaupun mata aku letih namun aku merasakan kepuasan bila dapat berdamping bersamanya..hehe..

Dekat sini aku nak cerita sikit..berkenaan nenek aku dengan blog..haa?? nenek aku ada blog?? bukan-bukan sebenarnya nenek aku asyik bertanya je..

Nenek: Apalah kerja kau asyik mengadap komputer 24 jam ni..

Aku: Blog ni nek..dapat duit nanti..hehe

Nenek: Ye ke?? kalau macam tuh nenek pun nak ada blog la..kalau dapat duit boleh pergi haji..

Aku: Wah!! betul ke nek ni..nenek tak mimpikan ( dalam hati aku..moden jugak nenek aku ni)

Nenek: Cu. please buatkan nenek satu eh..nenek bosan gak duk umah ni..dapat lah nenek penuhi masa lapang dengan blog

Aku: Beres nek..

Kenyataan di atas adalah rekaan semata-mata..yang betul 2 rangkap je..hehe..

NEVER SAY NEVER..peace!!

14 comments:

miss eyza.t said...

hahahha ingatkan betul lah td.. sekeh kang

KaLeD diDi said...

ahahahaha . . .
nice one . . .
bg lha satu blog ntuk nenk . . .
ekekekekE! ! !
PEACE ! ! !

Zara Affendi said...

kalo betul, mmg sporting r nenek ko. hahaah..

Syafiq Rosli said...

miss eyza.t: hehe jgn la sekeh skit la..:)

Kaled: haha klu bg nenek aku nak bwat ape je

Zara: haha tuh la mmg terbaik klu ade

ANATI SOKI said...

hehehe.. tp ada btol tau.. yg aritu kuar metro tuh.. nenek tuh dah umur75. org US kot.. heheh.. dia blogging pasal susah hidup dia zman dulu2.. even die kaya dgn bloggin citer pasal kisah hidup dia dr muda smpai tua.. hehehe..

miss eyza.t said...

kita punyalah ingt bend tuh betul..aihhhh.. tapikan nak pelik ape.. mygrand ma dan arwah atok pun buat blog taw...

bayi beriman said...

jgn sangkaa . nenek i moden ke ? nenek i maen fb jugak .hee

Syafiq Rosli said...

anati..ye ke..bleh la mcm ni suh nek sy buat..hehe

miss eyza..wow really bgus la mcm tuh kn..:)

bayi beriman..skunk orang tua mmg da mju la

y-A-n-A said...

gempak lah kalau nek de blog.. :DD

micky eyqa said...

nenek mmg da best lah

MAKCEK bukan NENEK said...

ni makcek bukan nenek nih .
ngah kumpul duit nak p haji gak .
heheh

Syafiq Rosli said...

yana..hehe..tau xpe

eyqa..yerp nenek mmg terbaik

makcekbukan nenek..hehe bguih nya..teruskan

qɐɥɐʍ zzɐuɹǝ said...

hahahaaa...ingat lah betul td...
mmg moden lah klu nenek pun ade belog...mesti cucu akn tcabar..nanti sumer cucu duk wat belog...hahaha

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

nenek aku pon ada blog gak...hehehhe
rekaan saja...gotcha!:D