Thursday, December 23, 2010

Aku Nak Bagi Duit Ni

Assalamualaikum..sekarang ni aku sedang mengadakan contest masih terbuka lagi tidak kira lelaki ataupun perempuan..tadi ada jugak yang tanya aku pakai kacamata biasa tak boleh ke..ok lah dengan berbesar hati..aku membuka peluang kepada yang memakai kacamata biasa..cepat-cepat sebarkan kepada blogger-blogger lain ye..oh ye aku boleh pulak lupa nak letak tarikh tutup..hehe maklum lah nervous kan first time buat contest..kepada yang nak join..jangan tinggalkan link di entri ni ye..tinggalkan link di entri asal..


Tarikh Tutup

12 Januari 2011


Hadiah-hadiahnya

Tempat Pertama: RM100

Tempat Kedua: RM 80

Tempat Ketiga: RM 50



Wanna Join?? Just clik CONTEST AKU DAN KACA MATA

NEVER SAY NEVER..peace!!
                                                                  

14 comments:

KakD said...

errr tumpang tanye kalau anak umur 2 tahun yang berkaca mate hitam boleh tak join huhuhu juz tanye jer. tak boleh takpe hihihi :)

~marlia maya~ said...

emmmm sdang geledah album cari gambar bersma kaca mata :D

Syafiq Rosli said...

mappiau..hehe seboleh-bolehnye gmbar sis la..:)

marlia..hehe godeh2

Wan Gerrard said...

owh kaca mata biasa boleh ea, orait..baru semangat nak join.hehehe

Syafiq Rosli said...

wan..boleh2 xjadi mslh..all da best

.::: Princess MOMOY :::. said...

hehe...banyak tu =)

Syafiq Rosli said...

momoy..hehe mn tau momoy luck ke kan..

Ujang9897 said...

dah join bro..hee

zaMir said...

nak join!! tggu tau..

nunaa leng. said...

sapik! nak join leh x? ahhaha

Syafiq Rosli said...

ujang..thank ya

zamir..ya aku tggu..

nunaa..bleh je..xde mslh

eB ezrin said...

my l;ucky number 888
but not sure whether im lucky

link:http://mamaaerishtwo.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kacamata.html

tq

Ct Arina said...

11 days to go! ~_^ hope ade tuah rina. eheh ;D

Anonymous said...

den join gak ley an...:-)

http://www.jamalfatani.blogspot.com