Thursday, December 23, 2010

30 Krew BPM Diperlukan





Assalamulaikum..hari ini setelah Blog Pilihan Malaysia menutup tirai..En Azman Roslan @ penganjur memerlukan 30 orang krew untuk membantunya..maka aku di sini..rasa ringan tulang untuk menyertainya..:)
untuk menyertai..klik sini..

Nyatakan kenapa anda layak jadi Krew BPM

Aku rasa..aku layak dipilih kerana..minat aku terhadap berblogging memang mendalam..walaupun aku baru dalam bidang ini..aku sangat kagum dengan dunia blog..aku jugak mempunyai ciri-ciri yang telah ditetapkan..wah macam berlagak pulak kan..hehe..tak baik berlagak kan..hanya menyatakan benda yang betul..Di samping itu dapat jugak mempromosikan blog aku kepada blogger-blogger yang lain..aku jugak menyokong dengan BPM ni..bukan sahaja kita dapat lihat blog-blog yang famous malah kenalan kita jugak bertambah..memang seronok dunia blog..

NEVER SAY NEVER..peace!!

17 comments:

GR said...

follower aku tak cecah 500 jadi tak boleh mohon! :(

Syafiq Rosli said...

fitri..xpe cuba la dude

nazirulhazwan~ said...

bagus bro! org cmni la kite nak. aku tgk dari tepi jela;p

adrinaqamarina said...

eh jap, kena followers ramai ke? haha

Ain Zulaikha said...

wah krew, nak tapi takut tak leh nak update entry time kuliah =(

darkbatman said...

bgs...rajin je bro..hoho

Syafiq Rosli said...

nazirul..haha meh join sekaki

adrina..aha lor..

ainzulaikha..hehe try je xtau dpt ke tak..emm kte cuba la

darkbatman..thank ya

Unknown said...

gud luck ehh syfiq :D
semoga mint mendalam terhadp berbloging ni bolh wat syafiq terpilih :D

Burungman said...

good luck! hehe. saya pun berminat tapi follower xcukup ramai

Syafiq Rosli said...

fatin hanani..thank eh gve me spport

nordin..xpe2 bleh cba lg..thank ya

Unknown said...

ko boleh join
sbb ko blogger tegar
sehari lebih 2 post kot
hehe
gudluck!

Syafiq Rosli said...

ekmal..thank ya

Elly Jade said...

saya undi syafiq...ganbatteee nee!!!

Syafiq Rosli said...

pearl jade..hehe thank ya

Wan Gerrard said...

owh terbaik bro..^_^
sokong2

Syafiq Rosli said...

wan gerard..thank eh

Ct Arina said...

setuju!
awk pn rajin reply komen. bagus^^