Thursday, December 2, 2010

Aku Ini Wakil Rakyat, Okeh!


Salam satu Malaysia, wah ade ciri2 wakil rakyat tak..haha..Segmen kali ni memang mencabar kelakian aku..haha ade kaitan ke..mcm xde je kan..kalau anda semua beryakinan untuk jadi wakil rakyat..klik sini..ade berani ke..:)

Soalan2 pedas yang di ajukan oleh bro Ben Ashaari:
  • Tempat pemastautin anda ..
    Tempat tinggal aku di kampung pulai, DUN SERKAM..yeah..
     
  • Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda ..
    Mengikut perhatian aku, kampung aku ni suka mengamalkan sikap pilih kasih..itu yang aku tak suka sangat walaupun duduk sebumbung..
  • Apakah perubahan yang akan anda buat di situ ..
    Seandainya aku dilantik menjadi wakil rakyat, haha sudah pasti aku bagi tiap2 bulan setiap rumah dapat RM100..kire macam duit bonus la..air dan elektrik aku bagi percuma..untuk dun aku je la..huhu..kalau satu melaka..kopak juga poket aku..huhu

  • Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ ..
    Bagi aku ayat kena "power" la..kasi cair sume penduduk..aku yakin bila aku da jadi wakil rakyat aku akan berlaku adil kepada sume penduduk..tak caya UNDILAH AKU!!..:) (perasan lebih je ni)
     
  • 'Janji manis' anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang ...
    Menjanjikan kesenangan kepada penduduk kampung..kasi upgrade aku punya dun jadi bandar..NEVER SAY NEVER..PEAce!!

12 comments:

adrinaqamarina said...

upgrade dun jadi bandar.

wah, ne harus kena undi ne.

hehe.

Syafiq Rosli said...

adrina..mari ramai2 undi..hehe

Hishyamuddin said...

anda layak jadi wakil rakyat..
undi sama diaaa..yeahh

Syafiq Rosli said...

hoho..thank2..ko pon sm..

Shaofie said...

bagus! bercita-cita tinggi wakil rakyat ni. heheh

jom join contest dekat blog.

rabiatul said...

tiap tiap bln dpt duit ?? bestnya :)

Syafiq Rosli said...

shaofie..haha ade la skit2 kot..

Syafiq Rosli said...

rabiatul..yeah best tak..hehe

humbleyat said...

hi YB shafiq..teruskan manifesto kamu yerk...

Syafiq Rosli said...

humbleyat..hehe..bek2

Anonymous said...

ko nk jd wakli rkyt....
parti pemerintah atau pembangkang???

Syafiq Rosli said...

anonymous..cnfrm ler pemerintah..haha