Saturday, May 21, 2011

Tanah Runtuh Rumah Anak Yatim Al - Taqwa Sangat Menyayat Hati


Kejadian tanah runtuh ni memang mengejutkan aku..sedangkan sudah lama tidak berlaku kejadian tanah runtuh..apabila ianya berlaku pasti menggamit memori yang tragis sukar di lupakan..sedikit pembetulan..seramai 25 orang mangsa yang terlibat di dalam kejadian tanah runtuh..7 meninggal dunia..9 selamat..yang selebihnya..masih dalam proses mencari sehingga lewat malam ini..

Berita selanjutnya di sini..

19 comments:

^baju kurung^ said...

takziah buat mereka. semoga ditempatkn dikalangan org2 beriman..

DiriKu said...

takziah dan al-fatihah :(

Nay said...

serius terkejut jugak .. macam-macam dah terjadi . dunia oh dunia

NaLutdi n'iA said...

Kejadian Tanah Runtuh ..?Hm..xsangka Berulang lagi kjadian sprti nie..Al-Fatihah pd yg sudh mnggal Dunia ...

BRO_MONDAY said...

syafiQ : ai pun turut rasa sedih dan simpati...kalau lah ai ada dekat ngan kawasan sana, nak jugak ai petik rakan2 kelab utk sama2 bagi pertolongan sedaya mampu...

Rozuan Ismail said...

Al-Fatihah buat adik-adik yang sudah pergi menghadap ilahi.Al fatihah =(

ayuacik said...

Al-Fatihah untuk mereka..

miss.Addin said...

sungguh menyayat hati kn. subhanallah

Mehmed - said...

terima kasih info..

Qaseh dalia adelia said...

hurm Allah mengetahui segala2nya .. Al-Fatihah buat semua mangsa ..

Ain Zulaikha said...

thanks info.. alfatihah pada mangsa, dan harap semua selamat dan baik2 saja..

KAMIHIDUP said...

Al-Fatihah.

Hanim Mahali said...

Al-Fatihah ~

nelly said...

al-Fatihah ~=='

azalia hjsalleh said...

TERKEJUT BILA TAU CERITA NIE
harap keluarga mangsa tabah & sabar hadapi dugaan
lg sedih, ada yg esok na daftar masuk matrik perak. tp apakan daya tuhan lebih sygkan dia.
al-fatihah

Amy Syaquena said...

Terharu dan sedih sangat melihat tragedi sebegini. takziah dan al fatihah kepada mangsa yang terkorban..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Al-Fatihah buat semua mangsa.moga mereka aman di sana

Rtp Farra Arisha said...

tu laah, last time arisha searching malay news n terjumpa berita nii. kasian. feel so sorry :'(

takziah dan al-fatihah kpd semua mangsa.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga roh mereka aman di sana.setiap kejadian pasti ada penyebabnya