Wednesday, January 5, 2011

Shortlisted Pemenang Aku dan Kacamata

Assalamualaikum..di kesempatan yang ada ni..aku rasa aku nak membuat pilihan top 10 contest aku dan kacamata..bukan apa..bila aku dah buat pilihan yang aku rasa layak diberi top 10..aku memerlukan undian daripada korang semua..undian polls akan dibuka..mungkin aku akan tutup penyertaan pada malam ini..jadi pada tarikh 12 Januari 2011..boleh lah kita dapat pemenangnya..ye kan??bukan apa..kalau aku terus pilih pemenang je..takut nanti akan menimbulkan rasa tidak puas hati daripada korang semua..nanti ada je yang cakap aku pilih kasih pulak..dengan undian aku rasa cara yang terbaik untuk pilih pemenang..

DENGAN RASMINYA CONTEST AKU DAN KACAMATA AKAN DI TUTUP PADA MALAM INI JAM 12.00AM

.jikalau gambar mana yang aku belum terjah..sila tinggalkan link di komen ini..NEVER SAY NEVER..peace.

36 comments:

AfiQ said...

wah!!! mesti ramai join kan!!! jom undi!!!! =D

Rozuan Ismail said...

x sabar ni nak tunggu result ni..harap2 menang..

Miss Mucuk ! said...

wah~~sapalh yg akn jd top 10..hehe..good luck utk yg dh join!
xsbr2 nk tnggu result..hope tplih gk top 10..amin..

Syafiq Rosli said...

afiq..hoho..not bad lah..jejak 3 ratus orang gak ni..

rozuan..tggu je la eh..huhu

miss mucuk..hehe mudah-mudahan

CIK TOM said...

good luck pd semua peserta!

azieazah said...

Rasanya inilah contest yang jarang guna undian utk cari pemenang. Bagus gak, adil dan memuaskan hati semua orang...

Hmmm... ada harapan tak makcik ni menang? :)

Syafiq Rosli said...

cik tom..huhu thank ya 4 da wish

azieazah..huhu..insyaallah..hehe

aanie said...

nak undi cmne tu?blh undi utk diri sendiri tak??hehe...

MAPPIAU said...

vavavava berdebar2 la pulak haih hiks (ceh macam la boleh menang hahaha)

Syafiq Rosli said...

aanie..hehe nt tgk je la..

mappiau..hoho berdebau ye kak.

Ct Arina said...

shafiq, klu buat undian polls, x rase pelik ke yg mengundi tu kami2 ni jgk? ehe^^ pape pn, semoga rina shortlisted. hakhak =D

ecadwinkyasha said...

wahh..best neyh ada top 10..tak sabar!!..

Syafiq Rosli said...

ct arina..hehe terpaksa lah buat..hehe..nt ada orang cakap bias plak..

ecad..hehe tggu

liyana said...

adil & saksama.. hoho

Syafiq Rosli said...

liyana..yerp2..

nuRuL aZieRa said...

tibe2 jantung ni jadi...DUP..DAP...DUP DAP... hahaha

Syafiq Rosli said...

nurul aziera..wait n see ya..hehe

Cik Nino said...

Rugi nye xdapat join...Xsehat..:(

Syafiq Rosli said...

cik nino..bleh jon lagi lah..huhu

misz beauty said...

finally closed gak... eheheee

joyahjunior said...

http://joyahjunior.blogspot.com/2011/01/contest-aku-dan-kaca-mata.html

ameer said...

hoho..yg join ni 300++..ramai gler..top 10 tu mesti yg bertuah..harap2 aku pon dlm top 10 tu jgak..haha

Cik Nino said...

Kunk balek keje kalau larat sy join ok...Thanx shafiq

amoySOFEA said...

salam . . sila2 jengahh blog sy di

http://amoysofea.blogspot.com/2011/01/contest-aku-dan-kacamata.html

utk diterrjahh . harap masih berkesempatan utk join .
tenkiu =)

momochan said...

waahhh siapala bakal top 10 tu yee...

Syafiq Rosli said...

misz beauty..yeah..hehe

joyah junior..akan sy jenguk ya

ameer..tuh la..byk gila

cik nino..wokeh..

amoy sofea..yeah..thank eh join

momochan..hehe tggu

tomatokering :) said...

dah syafiq ! hehe :)

http://tomatokering.blogspot.com/2011/01/contest-aku-dan-kacamata.html

Irma A.Wahid said...

x sabar giler nk tgok sape yg di short listed....

Miss Yaty said...

erm tak suke betul main poll ni....sebab kmpm yaty kalah...hihi...

gudluck yang join :)

::Cik Zatie:: said...

sy jarang on9. mcm ssh je nk promote & dpt kan undian (hoi,ckp mcm dh kompem masuk top 10) kah kah.

pape pun, keputusan di tangan penganjur.

-peace-

Syafiq Rosli said...

irma..hehe tggu

miss yaty..huhu cpt sgt mngalah ye

cik zatie..hehe all da best

dhiyakira said...

heheh bile senarai t0p 10 nak kua??heheh..kalo de rezki nak jgk msuk t0p 10 hik3...

bukan photographer said...

arghhh....!!tidak..!!bukan 12 patutnye tarikh tutup ke???
aku baru nak join....adeh...

Mohd Shahrul Hafizi said...

Undi jangan tak undi. Peace!

*Syafiq, nak tegur. Boleh buang tak Graisan musik tu. Takpun tukar kepada music player yg boleh klik stop/pause. Harap maklum. :)

iDeaL cRazEe said...

anda mungkin tertinggal sy punye...hehehe

http://idealcrazeeezone.blogspot.com/2011/01/contest-aku-dan-kacamata.html

Syafiq Rosli said...

dhiyakira..esok mayb..:) huhu

bukan photographer..ahak terpaksa cepatkan..aku nk buat undian lg..tuh yg kena tutup..

mohd shahrul..okeh thank 4 da komen

ideal craze..akan aku terjah