Tuesday, January 18, 2011

Kesian sis LM


Assalamualaikum..kesian aku tengok sis aku yang sorang ni..yelah sekarang ni kesihatannya tidak stabil..aku harapkan semoga sis LM kembali sihat seperti keadaan sedia kala..banyakkan rehat dan mengambil makan yang cukup..kalau kita tengok muka sis LM ni..sejuk je mata kita..kalau korang tak percaya..kalau masih tak percaya..boleh jenguk sini..oklah entri pendek je ni..mahu mewangi kan badan bersama DETTOL..:)

NEVER SAY NEVER..peace!!

12 comments:

fariehan ibrahim said...

adeh, suwet jer entry ko nie. =)
adik yg sgt baek!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

huhu..terharu sgt2 akak.Tq adikku.

ZiErWa zAiNaL said...

smoga sis LM cpt smbuh..=)

mr.syazwan said...

sama2 doakan utk beliau

BENA said...

skg ni musim demam kot . heee~

Syafiq Rosli said...

fariehan..hoho mn ade loh..bese2 je..:)

LM..sis uhuh ye la kami semua mendoakan sis cpt sembuh

zierwa..yep betul tuh

mr syazwan..yeah mudahan

bena..tau xpe..cuaca tak menentukan

eiela said...

tuh la, sekarang nih musim demam kot kan.

Latest Entri :
Kerisauan Seorang Bapa

Syafiq Rosli said...

eiela..tau xpe kan

Syafiq Rosli said...

eiela..tau xpe kan

ijatnuar87 said...

sma2 la kiter doakan kesihatan kak LM...tu jek la yang mampu kiter lakukan dari jauh,huhuhu

duan lang said...

InsyaAllah kak LM akan sembuh..jum doakan same2..amin~

Syafiq Rosli said...

ijat..yep kita hny dapat mndoakan..

duan..amin