Tuesday, January 18, 2011

Begini Rupanya Berblogging Dalam Masa Dua Bulan Lebih

Sebelum aku memulakan assignment..rasanya tak lengkap tanpa menulis entri di blog aku..hehe..hari demi hari berlalu..rupa-rupanya dah dua bulan lebih aku berblogging..memang aku tak cayalah..aku masih boleh rasakan bahang tahun baru 2011..dulu aku bagaikan buta IT..hanya sekadar melihat orang lain menulis blog..tapi kini aku memiliki blog aku sendiri..alhamdulillah..followers aku pun amat memberangsangkan..

Kadang-kadang bila aku berblogwalking,aku rasa macam tidak percaya..mimpi pun ada..yelah, mana taknya ada jugak blogger-blogger membuat review tentang blog aku..inilah yang membuat aku tidak terkata untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka..aku sudah boleh diterima oleh mereka..sebenarnya pada mulanya aku berblogging..perkara ini sama sekali tidak terpikir di kepala aku..apa-apa pun terima kasih tak terhingga kepada mereka semua yang telah melawat blog aku malah yang meninggalkan komen serta yang menjadi followers aku..tanpa korang semua siapa blog aku kan?? tidak lupa jugak kepada silent readers..thank a lot..

Kepuasan berblogging ini hadir apabila penulisan kita dihargai dan jugak persahabatan yang dapat dibina di antara blogger..ok..menyentuh berkenaan semangat berblogging..memang ada di kalangan kita tidak berasa senang dengan kehadiran kita..namun jadikan ia sebagai satu cabaran buat kita semua..dan janganlah cepat mengalah ok..berblogging ni memang ada pahit manisnya..bila di kritik ataupun ditegur..kita ambil semua itu..dan cari penyeleasaiannya..pasti ada..eh-eh terlajak pulak entri aku ni..panjang bebenor..Kepada teman-teman blogger..semoga berblogging dengan cara yang sihat..janganlah menjatuhkan orang lain..kalau mahu menegur pun biarlah dengan cara yang betul..

NEVER SAY NEVER..peace!!

15 comments:

the garang said...

sempoi bro. truskan berblogging. kteorabg SB sentese support :D

the garang said...

sempoi bro. truskan berblogging. kteorabg SB sentese support :D

arep_lockermonth said...

gud for you dude~

ADfeez said...

thumbs up syafiq!

MiSzy DiaN said...

dulu masa pertama kali singgah cni..follower kamu ada 500++ lebih..sekarang..wahhhh dah mencecah 1000++ lebih..hehe...tahniah yaa..

zaMir said...

baru 2 bulan lebih?? tp follower?? huhu....hebat2...aku baru masuk 2 bulan...haha...=)

Awatif Azizi said...

wahhh...
congrat~ truskan berblog nie epp...

;)

AlfiEean WaRsi said...

yeahh, keep it up...teruskan berjuang di dunia blog...caiyok2!!

fariehan ibrahim said...

lol, 2bulan lbih 1k da followers,
gud job bro! mntp2! xD
truskn~~ =)

::nuRuLaDHar:: said...

wooo..caye la bro..2 bulan da 1000++ folower..pergghh! hepi blogging eh..mwehehee

::NelyLeyana:: said...

kalo camtu, teroskan la!

tahniah!

Syafiq Rosli said...

the garang..thank yeah..

arep..hehe thank..

adfeez..yeah..:)

dian..huhu takpe usaha yg pnting..:)

zamir..yg pntg smgt dan keyakinan

awatif..thank ya

alfiean..thank bro..u too

fariehan..yg pntg hati kita..niat kita

nuruladhar..hehe thank eh

nely..yeah..:)

Ujang9897 said...

tahniah bro..itulah kepuasaan namanya..bukan kepuasaan stim ok..hehe..

Syafiq Rosli said...

ujang..haha itu lain ma..

nik rosmawati said...

teruskan jd blogger yg bagus yea.