Sunday, December 12, 2010

Yusry KRU kembar Ben Ashaari?

Salam..betul ke Ben Ashaari kembar Yusry KRU..agak terkejut jugak aku ni..bukan apa adik aku yang sorang ni..bila dia tengok gambar Ben Ashaari dari sisi tepi..dia cakap lebih kurang Yusry KRU..aku pun try la tengok jugak..eh, betul la memang ada mirip la..hehe..bro Ben Ashaari jangan mara ye..hehe..ini hanya suratan atau kebetulan je..


 Source: Ben Ashaari

Source: Yahoo images

Huhu..anda cuba perhatikan sama ke tidak..ni cuma pandangan aku dan adik aku je la..Sekali lagi bro Ben Ashaari..hehe..pinjam header ye..aku rasa bahagian bentuk muka la ade sama sikit..hehe..anda pula apa pandangannya??

NEVER SAY NEVER..peace!!

11 comments:

m i m i said...

ye, sy sokong! skali tgok cm norman pon ade. hehe. try tgok elok2.

Gen2Merah said...

wajah memang iras2 sama.. cuma bentuk badan kot yg berbeza (",)

Cik Gallus Gallus said...

ye la ade iras iras

Citarasa Rinduan said...

ben?

yusry?...

kak rasa ben 10 kot...hehehe

Syafiq Rosli said...

mimi..yeah..sm2..hehe tol2 norman pun ade kn..

gen2merah..haha maybe bro Ben lagi tough la..hoho

cik gallus..hehe tau xpe

citarasa rinduan..hehe..ye la kot kak..:)

Mar said...

aah,..ad mirip jugak sikit2,..

Syafiq Rosli said...

mar..hehe tau xpe kan

m i m i said...

hahaha, boleh geng a ngan adik awk. sye dah prasan dr mule2 tgok blog BA tu..

Syafiq Rosli said...

mimi..hehe tuh la..nk wat cm ne..da sm kn

Muslimah Optimis said...

aha, Mo pun nampak macam norman hakim..setuju cakap mimi..hehe

Syafiq Rosli said...

MO..hehe tol2..ade jgk mirip tuh..