Sunday, December 12, 2010

BEN ASHAARI BLOG LIST 2011


Salam..hari ini aku sangat penat..ke sana ke sini aku pergi..huhu..tapi aku takkan lepaskan peluang keemasan ini..kerana aku tau dengan cara ini dapat meningkatkan lagi trafik aku..dan juga menambah followers aku..mungkin ini salah satu alternatif aku..apa lagi..aku da join..anda pula bagaimana?? Klik sini ya..

Sehari berapa kali update
 
Kebiasaannya aku akan melayan karenah blog aku ni pada waktu malam..tapi walaubagaimanapun, aku akan tetap mencari masa terluang untuk update blog aku ni..Sehari boleh dikatakan aku akan update dalam 5 ke 7 entri kalau tak silap..hehe..insyaallah aku akan meningkatkan lagi kadar update aku..yeah..:)

Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari .. 
 
Aku dengan yakinnya menjawab..hehe..tak de la tak baik riakkan..aku nak sangat berada di dalam bloglist Ben Ashaari kerana blog beliau senantiasa dikunjungi oleh blogger2 lain..malah dalam masa yang sama jikalau aku ada di dalam bloglistnya..aku dapat mempromosikan blog aku secara tidak langsung..yela aku ni bagaikan anak kecil yang sedang merangkak di dalam dunia blog..aku juga tidak mahu ketinggalan dalam dunia blogging ini..seandainya aku dapat menjadi seperti beliau sudah pasti aku juga akan membantu blogger yang baru untuk berjaya..huhu..harap2 la kan aku disenaraikan dalam list beliau..bro..gua support lu habis-habisan..dan juga semua bloggers ayuh kita sama2 berjaya sama naik sama turun..I LUV BLOGGING..

NEVER SAY NEVER..peace!!

No comments: