Sunday, December 12, 2010

Maafkan Daku..

Salam..sebenarnya dalam dunia blog ni berbagai2 kan..sebelum ni aku cuma ingat..kita ada blog cuma untuk berkongsi ilmu mahupun pendapat..rupa2 nya ade juga CONTEST, GA dan sebagainya..di sini aku dengan rasa rendah dirinya aku ingin menyusun sepuluh jari ingin memohon keampunan..jikalau aku tak dapat join contest @ ga yang di tag oleh blogger2..sori sangat2 ye..kalau boleh memang aku nak join semua contest..tapi apakan daya masa mencemburui kita kan..harap2 anda faham la ye..

Apa2 pun kita sama2 teruskan berblogging untuk kebaikan bersama..selagi lagi..aku minta maaf kepada semua blogger yang pernah tag aku..Aku sayang blog aku serta sayang anda semua..NEVER SAY NEVER..peace!!

3 comments:

Amna.Qadeeja said...

huhu tetiber plax cday bce entri nih
yup,kekadang kt xmmpu nk puaskan ati sumer owg kan? chill keyh ! =)

M I A J A M A L U D D I N said...

iyolahhh..

Syafiq Rosli said...

amna..uit sedih eh..hehe..okeh2

mia..hoho..yo2 je la..ngee