Thursday, December 30, 2010

All Da Best To All Teachers

Sebelum bermulanya sesi persekolahan..pastinya semua tenaga pengajar sedang sibuk menyiapkan tugasan pembelajaran untuk anak-anak muridnya yang tercinta..Memang tidak dapat disangkal lagi..bukan mudah menggalas tanggungjawab sebagai guru..walaupun aku bukan guru..tapi dari pemerhatian aku, tugas sebagai guru amatlah berat..mereka terpaksa melayan kerenah anak-anak muridnya..dan pelbagai lagi lah..Apa-apa pun aku ucapkan semoga berjaya kepada guru dan jugak bakal guru..kerana..tanpa anda..siapa kita sehingga sekarang ini..

Bertarikh 3 Januari 2010..bermulanya sesi persekolahan di seluruh Malaysia..aku tahu di kalangan blogger-blogger memang ramai guru..Semoga menjadi tahun 2011 menjadikan guru lebih cemerlang..All Da Best!!

NEVER SAY NEVER.peace!!

16 comments:

Qarl said...

huhu

aku bakal guru

so nk feeling2 jap laa

hikhik

whitecappuccino said...

Terima kasih..:)

Amanina Sofea said...

yela..
nnti bwt plak utk lecterur..
hehe :)

darkbatman said...

bro, salah tarikh 2.. 3 januari 2011..hahaha

Seri said...

3 negeri mula 2 januari

Bob Merley said...

takut cekgu!

teh O mocha curry said...

ak bkn cikgu bukn murid...
huhuhu...ak spe ek???hahah

syamira said...

untuk murid tak ada ke weyh?jadi murid pon ssh jugak.hehehe :P

Syamimi Nazifa said...

sy student..
hek3
tp bce gak..

aisyahnadiah said...

salam syafiq... awak tak jawab lagi... cane letakkan gambar banner di sidebar tu?? saye macam tak cukup syarat lagi ni joint ur contest tu...=,(

Syafiq Rosli said...

Qarl..haha ape lg amek feelah

whitecappucino..u r welcome..:)

amanina..wah awk jadi lect ke..

darkbatman..haha thank bro tegur..aku xperasan plak

seri..yerp pantai timur la kan..

bob..haha knp plak

teh o mocha..haha dah tuh..ko orang?

syamira..haha xsempat lagi..

syamimi..xpe..bleh je..

aisyahnadiah..sy da bg penerangan kt shoutbox

yusri said...

terima ksih :)

Muslimah Optimis said...

even belum jadi guru dan hanya pernah menyandang jawatan sebagai guru pelatih je tetap merasakan memang berat giler tugas guru.. mau nak tercabut otak dok pkio amenda nak ajar bagi budak2 suka dan tak boring apatah lagi sekolah rendah..huhu..

thax syafiq sebab buat entry khas kat cikgu2 semua

Syafiq Rosli said...

yusri..u r welcome

MO..u r welcome..jasa2 guru haruslah diingat selalukan..

ijatnuar87 said...

hehehe...tq 4 da nice entry...walaupom ambe blom jadik cikgu lagi,tp entri ni menyebabkan ambe xsabar nak dipostingkan,hehehe...

Syafiq Rosli said...

ijatanuar..haha bgus2..selmat ya