Thursday, December 30, 2010

Memohon Keampunan Kepada Anda Semua

Assalamualaikum..malam ini tepat jam 12.01 am..2010 bakal melabuhkan tirai dan lahirnya 2011..di kesempatan yang ada..aku ingin memohon maaf kepada korang semua..seandainya aku terkasaq bahasa..dalam dialek Kedah..tapi hakikatnya aku bukan orang sana..haha..terkasau bahasa..that's mine..hehe..orang Melaka mari..manusia memang tidak lari daripada melakukan kesilapan..kadang-kadang apa yang kita lakukan..tidak semua orang yang boleh menerimanya..jenis aku memang tidak suka bermusuhan dengan orang..apa-apa pun lebih baik aku mintak maafkan..

Bermaaf-maafan adalah perbuatan yang digalakkan..sedangkan Nabi memaafkan umatnya..inikan pula kita sebagai insan yang serba kekurangan..tiada gunanya kalau bermusuhan..tiada faedah yang kita dapat..hati jugak yang sakit nanti..Biasanya bila masuk tahun baru je..setiap orang pasti tidak ketinggalan untuk menyenaraikan azam masing-masing..bagi aku..azam aku cuma satu je..sentiasa ingin memberikan yang terbaik..Sekali lagi..aku memohon maaf kepada korang semua..0-0 lah eh..hehe..bukan 4-2 tau..tuh gol Malaysia..:)selamat berblogging..see ya..

NEVER SAY NEVER..peace!!

18 comments:

Green Apel said...

okei, maaf mu diterima bah!bukan sabah mai ahh, hehe...takde salah apepun, hepi blogging ye^_^...selamat tahun baru=)

Syafiq Rosli said...

green apel..thank eh..hehe..selamat tahun baru jgk

-[miracle]- said...

mintak maap jugak ! :DD

..hizamirahim.. said...

aku pon orang melaka.
tapi takde la kasar mana.
sikit2 tu ada la.
XD

MyzaAli said...

happy new year too syafiq!

nadzirah aqilah said...

selamat tahun baru.. (^___^)

Syafiq Rosli said...

miracle..okies..sy pun sm..

hizami..haha aku pun tak kasar..baik2 je

myazali..thank yaw

nadzirah..selamat tahun baru jugak

RuBiE ZaiNuDdin said...

0-0 jugak syafiq..;)
selamat tahun baru..~.~

Syafiq Rosli said...

rubie zainuddin..selamat tahun baru jgak..

Enna Banana said...

maaf mu diterima! peace yawww >.<

Syafiq Rosli said...

enna..thank yaw

Anisa Hang Tuah said...

happy new year
(:

EzuWan Ilias said...

selamat tahun baru..

||aLeaSaRa|| said...

selamat tahun baru utk bro Syafiq!!1smga thn dpn lebih success!

aienz nawawi said...

maaf mu diterima
huhu

walaupun baru kenal neway mohon ampun juga
=)

Syafiq Rosli said...

anisa..thank yaw

ezuwan..slmt thun baru jugak..

aleasara..thank a lot ya

aienz..hehe thank eh

Azi Huhu said...

Selamat Datang 2011, :))
Mood: Excited.

Syafiq Rosli said...

azi..hehe..wah pi celeb la ni eh