Thursday, December 30, 2010

Sebulan 1000 Followers, berbulan-bulan??

Assalamualaikum..thank to ALLAH, akhirnya harapan aku untuk memiliki 1000 followers terlaksana..siapa sangka..tiada yang mustahil di dunia ini..jikalau berusaha dan berkat kesabaran serta doa..maka terhasillah ia..dulu aku ingat memang mustahillah..yelah mula-mula aku target 500 orang je sebelum tahun baru..tetapi sesuatu di luar jangkauan aku telah berlaku..aku mengambil keputusan untuk mengadakan contest..jadi kesannya daripada itu..followers aku bertambah hari demi hari..sehingga lah sekarang..sambutannya amat menggalakkan..tiada jalan singkat untuk berjaya..

Rahsia aku mudah je:

Blogwalking dan follow

Balas kunjungan blogger dan follow

Kerajinan dan semangat

Rajinkan masuk contest supaya mudah dikenali

Mengadakan contest

Ini adalah cara aku..aku berkongsi untuk kebaikan..

NEVER SAY NEVER..peace!! 

15 comments:

Askrie Hishamuddin said...

Congrats Bro!!!

follow me too!

http://himynameisasri.blogspot.com

Syafiq Rosli said...

askrie..thank ya

ipa faiza~ said...

hee nk ikut la tips ni..
kite dah blogging ni masuk 3 taun daa..
folowers x sampai 100 pon
:"((

Kembang Perawan 3288 said...

never SAY NEVER

RuBiE ZaiNuDdin said...

congrates..;)

y-A-n-A said...

dah 1020???? hebat!! tahniah yer.. :))

Syafiq Rosli said...

ipa zaipa..wah lamanye..takpe2 rajin kn skit eh..lama2 nt ok la..

kembang perawan..yeah..

rubie..thank ya

Syafiq Rosli said...

yana..yerp thank yaw

iqbalhakimi said...

tahniah fiq.. =)

Cik Embun said...

waauu caya laaa bro...
wey xdpt ganjaran ker??
hik3~

Shahazrin said...

wah menarik..bagus2

Gen2Merah said...

waahhhh... tak sangka aa bro. hebat betul. Aku pun macam tak caya dalam sesingkat itu blog ini boleh cecah sampai beribu followers. Kagum-kagum.
Saya yakin suatu masa nanti blog 'Sandiwara Seorang Insan' ini akan jadi terkenal macam blog Ben Ashaari tu kelak. Amin.. Truskan usaha bro

Farhana Othman said...

thanx follow...
ak follow balek...:D

Syafiq Rosli said...

iqbalhakimi..thank 4 da wish bro

cik embun..mn ade lor..hehe tggu nuff je la..hehe

shahazrin..thank ya

gen2merah..ini semua berkat korang semua la..ko pn bleh buat pny

farhana..u r welcom

Nur Ardilla Najwa said...

tahniah...huhuh... rajin2x la singgah blog saya... http://jannatul-ardilla.blogspot.com/