Monday, November 29, 2010

Orang Gaji Buat Hal LAgi?


Salam..aissh tak habis2 pasal orang gaji ni kan kalau nak bercerita..Sakit da telinga aku dengar ni..orang gaji lari rumah la..orang agi kena dera la..itu la ini la..aku pun tak tau ape nak jadi dengan dunia ni..hmm..
Aku bukan ape..aku kesian sangat kat pakcik dan makcik aku..lebih kurang 10 orang dye bertukar orang gaji..korang bayangkan da bape banyak habis duit dye tuk org gaji..(dalam hati aku kalau la duit ni kumpul pegi London lagi bagus)..

Baru2 ni aku masa raya haji dye ade bawak skali org gaji dye..tgok da lari lagi..kesian sgt aku tgok..makcik aku bukan macam majikan lain..da la bagi cuti tau..bagi hp lagi..ape lagi xcukup kan..aku pun xfaham btol..Kalau murah xpe la nk amik orang gaji ni..ni tak..RM5k kot..gile la..bukan men mahal lagi kan..

Aku pesan kat korang sume hati2 la kalau nak amik orang gaji..jgn di sangka diam2..xreti lari rumah..huhu..Peace!!



18 comments:

athiea said...

senang2..
u la tlg dorang..
jadi org gji smntre..
dpt gji...
yihuu..hekhek
*graw..

AkUmUsIkMaLAyA said...

balok!!
jd org gaji aq~~
rate degree: 2500
diploma:1500

amacam??
ade bran??

-Akumusikmalaya-

Amy Syaquena said...

salam..

senang2 awak la tolong dowang , jadi orang gaji sementara he3..

Syafiq Rosli said...

athiea..haha xleh la..kt rumah i pun i da tak tertolong..haha

Syafiq Rosli said...

akumuzikmalaya..haha mn datang la..

Syafiq Rosli said...

amy..hehe klu da bleh..sya da buat da..tp ade perkara yg lebih perlu saya lakukan..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam
susah nk jaga org gaji ni ,baik upah je org kemas umah dtg seminggu 3 kali ke..betul tak?

Anisa Hang Tuah said...

tak payah gune org gaji
hehe
lagi cool
:)

Syafiq Rosli said...

LM..btol tuh..tapi ade ke yg sggp..huhu

Syafiq Rosli said...

Anisa..i suh u je la..:)

Lulu caldina said...

Syafiq, awak leh jd org gaji sementara..tp tak usah lari..duk dendiam eh

misz nana said...

ayoo.. apa punya orang gaji lah neh... ish2.. syafiq saja lah jadik orang gaji :p

BENA said...

selamat kat umah bena yang jadi orang gaji . HAHAHAHA . so memang xpandai larik umah . =)

Cikbelog said...

orang gaji mak sedara ai penah kebas duit ngan barang kemas then blah camtu je ..susah nak pecaya orang gaji nieh..

Syafiq Rosli said...

lulu caldina..hehe tak ditawarkan nk jadi cm ne..hehe

Syafiq Rosli said...

misz nana..hehe xde pengalaman la..:)

Syafiq Rosli said...

bena..hehe xde og gaji lagi snang kn xyah pning kpala tau..

Syafiq Rosli said...

cikbelog..huhu ye ke..truk kn..isk2..