Tuesday, November 30, 2010

Be the 111 followers..

Salam to u all..okeh la kat sini aku nak bagi hadiah sape yang jadi follower yang ke 111..fuh menarik je nombor tuh..slalu org buat yang ke 100 kn..ni aku wat kelainan skit..hehe..guna nombor yang sama je..

Sapa yang bertuah ni kan..hehe
 jeng
jeng
jeng
jeng

Hadiah dia misteri la..sape follower aku yang ke 111..sila ke www.facebook.com/baloq
bila korang da add..aku akan bagitau ape hadiahnya..so kita tengok sape yang kena..Peace!!

18 comments:

misz nana said...

sapakah insan yang bertuah itu :)

Syafiq Rosli said...

hehe..xtau..tggu je la

ShayFiq said...

kalau unfollow, pastu dh dkat 111 bru nk follow, boleh? ahaha.

Md Fuad Safian said...

ahdoiii... tercepat plak follow.. lalalala... =D

Puteri Iqa Izyan said...

waaa.dah ade.bru nk follow. haha :P

::NelyLeyana:: said...

alamak... terawal sgt la pulak follow... hahaha

Sepi tanpa mimpi said...

aku nak follow kali kedua la. haha

Amy Syaquena said...

salam...

amy baru follow sini hu3...anyway happy blogging ye..

efa said...

waa...sapakah insan bertuah itu...huhu...jeng2...haish silap follow awal pulak keke :)

Syafiq Rosli said...

shayfiq..ade ke mcm tuh..haha

Syafiq Rosli said...

fuad..haha da nk wat cm ne

Syafiq Rosli said...

puteri..hehe xpe2 next time nt i bwat cntest..:)

Syafiq Rosli said...

nelyleyana..hehe..xpe2 nt lau i ade wat cntest msuk la..hehe

Syafiq Rosli said...

spi tanpa mpi..haha tggu aku bwat acc kedua la..

Syafiq Rosli said...

amy..u skit lg je nk dpt..hehe

Syafiq Rosli said...

efa..hehe tak mngapa..mgkin ade rezeki d lain hari..

fatin hanani said...

wah dah wat cntets hehehe

Syafiq Rosli said...

fatin..baru berjinak2 je ni..hehehe