Tuesday, November 30, 2010

Asmara..


Akhirnya drama bersiri Asmara melabuhkan tirai..touching plak aku tengok cete ni..huhu..
Aku kesian tengok Asmara tersepit di tengah2 dan dijadikan pak sanggup dalam cete ni..tapi walau ape pun Zahlia telah mencintai Asmara dengan sepenuh hatinya disebabkan kesabaran Asmara menjaganya ketika Zahlia mengandung..

Pada masa yang sama, Melati kawan sekolej Asmara turut menyimpan perasaan pada Asmara..huh!! sungguh konflik cete ni..nasib baik la aku dapat tangkap jugak jalan cete..Aku yakin mesti perempuan tertarik la kalau ade laki2 macam Asmara ni..Namun, di sebalik kebahagian Asmara dan Zahlia, Raziq yang dulunya teman lelaki kepada Zahlia memporak perandakan kebahagiaan mereka..Rupa2 nya anak yang dikandungkan Zahlia adalah hasil hubungan Zahlia dan Raziq..

Namun, Raziq telah melanggar Zahlia dan menyebabkan Zahlia lumpur..walaubagaimanapun, ayah Zahlia telah membuat laporan polis dan polis telah menembak Raziq disebabkan Raziq cuba melarikan diri..Kejadian malang terus menimpa Zahlia apabila dia terjatuh dari tingkat atas rumahnye dan mengalami cedera parah..huhu..amat perit je cerita ni kan..

Akhirnya, Asmara mengambil keputusan untuk berkahwin dengan Melati kerana Zahlia telah menulis sepucuk surat kepada Melati untuk menjaga Asmara jikalau berlaku apa2 kepadanya..Ending story..nice..PEAce!!

20 comments:

syrupmasin said...

ending dy zahlia idup lagi kan??..mesti ade asmara 2..haha :D

FYLZAhh said...

alahh. ta sempat tgk tadi :(
da abih kee. huuu.
hey hey, im f0llowing u anyway (:

Amy Syaquena said...

salam...

sedih ow hu3..

Puteri Iqa Izyan said...

selalu terlepas tgk cite nih..boleh bilang ngn jari bpe kali tgk. haha. :P

syamira said...

setuju dengan syrupmasin.mesti ada asmara 2 :)

Lulu caldina said...

saya tag awak..

http://lulu-pages.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

Anisa Hang Tuah said...

heee
awak ni romantik jugak
:)

Cikbelog said...

cikbelog pun tengok cite ni. Tak sangka zahlia hidup lagi.Camne la perasaan asmara bila dapat tahu yang zahlia masih hidup.

Syafiq Rosli said...

syrupmasin..maybe la..hope2 la kn..

Syafiq Rosli said...

fylzah..huhu..xpe2 mst ade ulangan nt..

Syafiq Rosli said...

amy..tuh la bygkn klu terkena pada kite kn..

Syafiq Rosli said...

iqa..hehe sy pn sm ler..tpi xpe la..tgk ending pn ok..

Syafiq Rosli said...

syamira..maybe la kn..xkn tergntg je..

Syafiq Rosli said...

lulu..okeh i will..thank ya..

Syafiq Rosli said...

anisa..huhu mn ade..bese je lor..

Syafiq Rosli said...

cikbelog..tuh la..mau xsdih lor..

MIMIE AIZA said...

ending x best

nama.aku.lynn said...

tengok jugak tadiii!=)
tak best la ending die cmtuu..bikin saspenn je nak tggu asmara 2 next yr..lps ni kompem2 konflik besaarr btween asmara+zalia+melatii..^_^

Syafiq Rosli said...

mimie..tuh la..cm tergntung skit kan..

Syafiq Rosli said...

lynn..huhu tau xpe..lagi pening jadinye..hehe..sakit otak je pkir kn