Friday, August 16, 2013

Lelaki Pukul Isteri Tersenyum



Kes lelaki yang memukul isterinya di dalam lif telah menyerah diri..tetapi yang aku rasa pelik..dia masih boleh tersenyum seperti tiada apa-apa yang berlaku..walhal seperti yang kita lihat videonya..isterinya dipukul teruk..mungkin orang macam ni kurang didikan agama..

Tak tahan dia pukul isterinya depan anaknya..alahai lelaki..kita sebagai ketua keluarga harus tunjuk contoh dan teladan..bukan guna tangan dan kaki..bro sepatutnya kalau isteri kau salah pun gunalah mulut bukan kekerasan..

Sifat perempuan penuh dengan kelembutan..jadi sepatutnya kita sayang mereka..jadi daripada situlah kita mampu jadi keluarga bahagia..aku harapkan perkara macam ni tidak terjadi lagi..kasihanilah isteri kita..

mood: oh mama kahwinkan aku

3 comments:

♛ r A t U k U s H a ♛ said...

Dan benda paling sengal bila dia TAK MENGAKU BERSALAH buat bini dia macam tu... plussss dengan sesuka suki moyang dia je mintak maaf kat semua perempuan dengan alasan TAK SENGAJA... dayussss menggaban mamat ni... huh !

fasha said...

heheh..bgos2 ..menyelami nmpknye...huu..laki tu gila agknyee

Lydia Miza said...

Tgk juga mlm td berita tu.. Mmg dia senyum. Pelik pulak nape blh senyum. Tak rasa bersalah ke