Monday, January 2, 2012

Lagi Kontrovesi: Ustaz Azhar Idrus Dianggap Iblis

















Semalam kes lain..hari ini datang lagi kontrovesi..ada seorang blogger..mungkin nak cari famous ke ape..aku pun tak pasti..gambar di atas adalah semasa di dataran S.Alam pada tahun baru..kita boleh lihat apa yang ditulis pada gambar tersebut..sungguh kita tak sangka..padahal..yang komen berkenaan Ustaz Azhar Idrus tiada pun bercirikan Ustaz..haish dunia-dunia..yang tak boleh tahan dia guna hadis..tak apa lah..kita harapkan dia tidak sesat mana-mana ajaran..dunia akhir zaman


Sumber Asal : Sini


Sumber Kedua: Sini

8 comments:

ishiko said...

kenapa la pulak ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

buat benda sia2 ni cr dosa sbnrnya syafiq..kan?

FuAd AhMaD said...

hmm..mencelah sket..bkn ker alat muzik bertali xley gune dlm Islam??sori aku x clear sgt gmbar tu tp nmpak cm gune gitar karen..

Syafiq Rosli said...

LM..tuh la berdosa je buat fitnah..

Fuad..memang betul..memang alat muzik bertali diharamkan..tapi aku tak berani cakap..sebab ini tujuan berdakwah..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

alaa..saje la tu nk trafik lebih tu. terang2 pulak sokong umno blogger tu.pasal gitar sebijik pun jadi isu? yg depa wat konsert siap jemput k-pop pakai sluar pendek adik aku tu tak kecoh lak.

::FAIZ FARISH:: said...

no komen la.. hm

eiyja said...

orang tu nak cari nama kot..susah la zaman skg ni...orang berdakwah pon salah.. huh

Mohamad Fitri said...

Mungkin dah terlebih ilmu pengetahuan agama kot
tu yg leh jadi sesat tu haha