Monday, January 2, 2012

Kesian Amalina Che Bakri





















































Kalau cerita tak baik..memang cepat sangat disebarkan..dalam kesempatan yang ada sebelum aku final..aku agak rasa terkejut dengan perubahan yang dialami oleh bekas pelajar terbaik Malaysia suatu ketika dulu..kalau kita kutuk macam mana sekali pun..kalau diri sendirinya tidak berubah..susah juga..kita harapkan sesuatu perubahan yang baik berlaku kepada Amalina..tak perlu guna makian..apa pun kita doakannya supaya kembali seperti sediakala..

Cerita penuh di sini..

6 comments:

NynaMysarah said...

erm, mampu berdoa jelah SR . hurmmm

cik pieja hut said...

mintak dijauhkan yang itu adalah amalina ,

.:AiN iKeUchi:. said...

doakan lah supaya die kembali ke pngkal jalan..
kdng orng yang duk pndai sgt ilmu dunia tpi kurang ilmu akhirat..payah jugak..kena la balance..supaye cemerlang dunia akhirt..

AishahAzli said...

saya harap sangat ni bukan dia

Naddine Tzinberg said...

Kepada org yg brminat dgn photoshop like myself, bg i obviously this pic was photoshopped. nampak pelik gmbr first tu. Blh je nak lekat muka dia dkt mane2 gmbr pn.
And gmbr bwh tu, tk clear. Muka mcm lain je? :D

abu idris said...

arrayah.info : Ariff Gay dan Amalina Seksi - Bukti Kegagalan Produk Sistem Pendidikan Sekular