Thursday, April 14, 2011

Doakan Aku Yang Terbaik


Tak lama lagi..exam aku nak dekat dah..menggeletar badan aku ni..huhu..yelah pointer aku rendah..aku nak naikkan balik bukannya senang..aku cuba struggle untuk semester ni..aku harap korang doakan aku buat yang terbaik ok..untuk semester ni..aku rasakan semester paling buruk buat aku..entah lah..hidup pun dah ke mana2..aku kena cari hidup lama aku..aku banyak menyusahkan keluarga aku..aku kena balas jasa ibubapa aku..

Kalau nak diikutkan aku dah tak larat dah nak study ni..kalau boleh nak kerja je..tapi aku ikut kata2 family aku..mungkin ada hikmahnya aku ikut cakap mereka kan..tapi takpe..lagi setahun je aku nak habis belajar..aku tunggu saat itu..aku akan berpuas hati bila family aku melihat aku terima segulung ijazah..amin..aku dah banyak bersalah kepada mereka..aku dah lama tak jumpa mereka..sebelum peperiksaan menjelang..aku akan minta restu daripada mereka..mak ayah..tunggu kepulangan along ye..along rindukan mak abah..

Aku cuba bangkit dari terjatuh..diri aku sekarang ni tiada hala tuju..aku gembira kerana terpaksa..aku cuba gembirakan diri aku walaupun sedih..aduh harus ke aku bagitahu korang yang aku sedih..nanti ada yang meluat lak..tapi aku terpaksa..tiada lagi tempat aku luahkan..hmm..

mood:belajar dari kesilapan

9 comments:

Ayuni said...

good luck, wat elok2 final....

kindergartenlibrary said...

amin ...^^

faraa halim said...

yee saya doakan awak :))

Unknown said...

Good luck :)

ėŠė€ ė†Œë…„ said...

amiinn ! mdah mdahan ap yg d doakn tercapai !! btw,, gud luck keyh 4 ur final ! i'm juz wish u the best of luck syafiq rosli !

Mahirararara said...

all da best SR :) ye, mmg bukan senang nak pikul tgjwb seorang kakak/abg nak bg contoh adik3 dan membanggakan ibu ayah . MN sndri rasa itu .

Myanaa Mi said...

Semoga berjaya .. buat lah yang terbaik :)

azalia hjsalleh said...

gud luck budak FSK !!

Unknown said...

good luck! semoge semua urusan dipermudahkan..amin