Sunday, March 20, 2011

Lol Ada Orang Melepas Kot

Hoho..akhirnya aku boleh dapatkan Heliza Helmi..sebab si orang tuh dah nak kawen..yes padan muka dia..haha..jadi aku dengan slumber boleh dapatkan Heliza..kepada orang yang nak kawen tuh..udah2 ler menyimpan hasrat tuk dapatkan Heliza ok!!

Aku: Ija2 ada orang nak kawen dah..dulu bukan main lagi tergila-gilakan Ija..sekarang ni bila dah sampai seru wat tak tau je kan..

Ija: Tak pelah Syafiq..nak buat cm ne..dia dah lupakan kita..kita doakan supaya dia bahagia..

Aku: Ija chill je ok..sy ada..sy lagi hensem dari orang tuh..baik pun baik..haha..(ayat bangga diri)

Ija: Hehe..Ija tau dah cuma Ija segan nak cakap..

Aku: Muka blushing..hehe

Pesanan penaja..Kepada orang yang dah nak kawen..sila fokus kepada bakal bini anda..hehe..sekian..semoga berkekalan

mood: Ikhlas dari aku..:)

6 comments:

alexa yussida said...

ujang la tu..hehe

hana said...

heliza helmi ke???
hahah..
=D

Ujang9897 said...

hahaahah..hampeh kau.., ija tetap setia dgn aku la..=)

nway thanks bro..., dtg tau nanti

iqbalhakimi said...

ujang si kentut!..haha

iekasub said...

haha. part borak dengan heliza tu tak menahan :D

::FAIZ FARISH:: said...

heliza punya mata cantik. aku suka