Sunday, March 20, 2011

Lelaki Pendek Itu Seksi Ke?


Source: Google images

Assalamualaikum..

Hujan masih lagi turun..perut aku pun dah berbunyi macam nak gila..haha..nak keluar pergi makan punya lah malas..adeh..aku sudah jadi dengan aku ni..tak boleh2..aku kena makan jugak..satu keperluan kan..jadi sebelum..kita update entri dulu..yes!! rugi wo tak update blog..dah lah masa terluang ni kan..

Ok..ehem2.. pernah dengar tak lelaki pendek itu seksi..hoho..aku tak pasti korang dah tau ke belum..tapi aku  pernah terbaca artikel..menunjukkan lelaki pendek..adalah lebih seksi..bahagian mana yang seksi tuh aku tak tau lah..hoho..memang aku tak ingat dah..haha aku pun pendek gak ( tiba2 je ngaku pendek kan) haha..dan yang aku tahu salah satu ialah MICHAEL OWEN..huhu..walaupun pendek menjadi kegilaan ramai wanita kot..mungkin rupanya yang cute kot..cute ke??hehe

Kalau dari pandangan orang kita..bila berkahwin dengan lelaki yang lebih rendah mempunyai rezeki yang murah..sejauh mana kebenarannya..aku tak tahu lah..kang kalau aku kata confirm..silap2 aku pulak kena hentam..huhu..mungkin kita boleh tanya kaum wanita..di manakah terletaknya keseksian lelaki bertubuh rendah ni..tak kan lah kita sebagai kaum lelaki nak mengaku sendiri pulak..memang " masuk bakul angkat sendiri lah "..huhu..chow..renungkan

mood: Mengaku pendek..lala

17 comments:

iekasub said...

selalunya lelaki rendah ni good looking, senang kata hensem laaa..

CNEN AFI (dream chaser) said...

ha ah, mcm ye plak bile dipikir kan..

Rozuan Ismail said...

x semestinya kot..laki tinggi hensem la(ayat tak puas hati kan..hehe)

pearl jade said...

akk prnh mnat laki rndh.2 org.hehe
bg akk,dorg cute..bkn muka dorg cute.tp kerendahan dorg 2 nmpk cute..xde la seksi sgt.hihi

Yuslia Suhana said...

minat sgt ngn owen.. tp dulu la.. huhu kalau lelaki rendah dr perempuan org kata murah rezeki. Tapi tang sexy tu taktau la nk ckp.. tu terletak kat sape yg pndg la..

Na Bella said...

oh, tak tau pula lelaki pendek ni seksi. maybe because of their looks and style kot, hehe.=)

APi said...

tang mane seksi yang nak tau tu..

Muslimah Optimis said...

hohohoho.. no komen bab seksi tu sebab MO suka lelaki tinggi la..hahah.. tapi kan zaman sekarang ni ramai lelaki yang lebih kurang tinggi MO je tak pun rendah sikit ataupun tinggi sikit ja.. hohoo.. (nak cakap MO tinggi la konon)..heheh

::FAIZ FARISH:: said...

ok fine, im happy sbb tak berapa tinggi... hehehehe

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

mane ade!! rendah kalo ensem je seksi..kalo tak ensem, tak seksi..hahaha~ =P

fyna said...

mmmm...nk comment pe e?sweet kot..
depend pada masing2 la..
so far bf fyna yg lebih tinggi..
huhuhu..
tue pown fyna yg rendah...

Isteri Yang Comel said...

ermmm tak seksi kot, cuma comel jer....

nurkaloi said...

hahhaha
oke dah tawu dye pendek

pendek uh tak tawu laa plak sksi ke tak
tp bg kaloi
pendek senang skit
senang ketuk

hahahha

Qaseh dalia adelia said...

tak seksi pun pendek je haha.. tapi cute lah .. syafiq pendek upenya haha

SANDRA AZWAN said...

Taste orang lain2....pendek ke tinggi ke....betul tak? eermm...

Aisya Rahim said...

lelaki pendek selalu comel ^^

SperMAtids BloG said...

ahah!
nama sama! syafiq!

ok, entri ko ni macam berkait dengan entri aku..!~

http://spermatids.blogspot.com/2011/04/onani-boleh-tinggi.html