Monday, March 21, 2011

It's All About My Life Begins


Sekali dengar tajuk..macam aku nak buat novel dah..huhu..tak layak lagi lah aku nak buat novel..penulisan pun ntah pape kan..huhu..i'm trying my best..haa tengok..dah rojak dah kat sini..haha..tapi apa adahal..aku menulis mengikut citarasa aku..tapi takde lah aku galakkan bahasa rojak ni..huhu..sikit2 boleh lah..jangan banyak2..marah para karyawan nanti..pergh sampi ke situ aku pikir..:P

Ini bukan lah aku nak ceritakan berkenaan hidup aku..tapi berkenaan SKULLYMASTA..huh agak style gak nama dia di situ..agak2 korang rasa laki ke perempuan..tengok warna mesti dah boleh agak kan..hehe..aku target..rahsia!!..hoho..nak tahu siapa..

Mari golek2 dekat sini..

mood: tidur awal kononnya nak pergi kelas awal besok..

2 comments:

Tok Esah said...

wah nama!! comei!! haha

erk, tok tak join program adik2ku.. bg chance kat syafiq masuk!! haha

::FAIZ FARISH:: said...

smoga hajat dtg awal ke kelas tercapai. hehehehee