Tuesday, March 29, 2011

Fuh!! Gigil Kot Semalam Jumpa Maria Elena

First of all..i still feel very shocked because yesterday..haa guess what?? i met MARIA ELENA dude!! haha..pergh dah speaking macam dia pulak dah..hehe..BI aku ke laut der..tak reti aku lah..BM pun A2 je..haha...


Semalam aku jumpa dia bersama NISA KAY, BEN ASHAARI dan jugak krew 1tube.my..memang aku terkedulah..haha aku pun melayankan perangai dia..lawak2..sama lah macam dia kat dalam youtube..hehe..tapi aku jeles dengan mereka semua..sebab malam ni mereka di Putrajaya..adeh..nak buat macam mana..aku banyak keje kot..next time k..huhu

Apa2 pun..CHEF LIZA..memang terbaik lah masakan dia..huhu..aku dapat terlepas pandanglah link dia..tapi kalau korang bertemu dengan dia..fuh..memang dapat layanan mesra..:)

mood: masih terkedu

12 comments:

ria said...

untung la

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

jeles siooot..haha

pu3khaleeda said...

untung lah ,,, dah lah tak ajak

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

jeles siooot..haha

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

bestnya jumpa MARIA ELENA!!!...

Muhd Hafiz said...

Perggh!! Maria Elena? jeles gila =.=

nur said...

Siapa maria elena?

nur said...

Siapa maria elena?

Ez0Lleee said...

aku datang lagii..hahhaa

Maria Elena (Zarul) said...

wahahahaaa!! bibir terkedu lidah membekuuu~ eh ke tebalik?
bibir membeku lidah terkeluuu~~
eh mana mana la.
hahaha! nice to meet you yesterday =D

APi said...

pergh pergh..

::FAIZ FARISH:: said...

jumpa org Femes ni....