Wednesday, March 16, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


Selamat petang..kepada mereka2 semua yang sedang menjamu selera..silakan..aku tak mintak sikit pun..haha..gurau je..ok lah..lama bebenor aku tak join segmen ni..jadi apa kata kita bagi Ben Ashaari tak cukup tangan..haha..klik sini..

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    Of course pernah..tipu lah kalau tak pernah jatuh cinta kan..yang pasti mesti ada sekali..bagi aku..aku mementingkan kedua-duanya sekali..baik peribadi dan jugak fizikal..dalam memilih pasangan hidup ni..aku memang ambil serius..kalau boleh aku nak lah bini aku sedap mata memandang..senang cerita hari2 aku nak pandang dia..(padahal dah jadi bini memang hari2 pun mengadap)..haha..kalau bab peribadi..aku utamakan..dia harus pandai mengambil hati orang tua aku..yelah..hati orang tua kita senang tersentuh..so, pasangan aku harus pandai tackle..hehe..banyak songeh lak aku ni..tapi biar banyak songeh..jangan menyesal kemudian hari..
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    Aku berterus teranglah..memang jenis aku penting kan fizikal..kerana seperti mana yang kita tahu..mulut manusia tidak semuanya wangi..harap2 korang faham dekat situ..aku bagi kias sikit lah..haha..dalam kehidupan setiap manusia mengimpikan sesuatu yang indah..aku yakin korang semua mesti macam ni kan..tak baik tipu..potong lidah nanti..hehe
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    Biasanya aku tertarik pada bahagian mata dan wajah wanita..mahu tahu kenapa..rahsia..hehe..nanti bocor lah rahsia aku..haha..kalau nak tahu lebih lanjut..Ujang pakar..haha
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    Owh tidak..aku tak mahu jadi berisi..haha..aku nak jadi badan aku seperti sekarang..walaupun tidak 6 pax..aku masih menyanyangi badan aku..haha..kata kan tak nak pada " BOROI "..hehe
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    Aku tak setuju dengan pendapat ni..bukan semua lelaki kaki perempuan..haha macam perasan aku kacak pulak..bukan2..aku mewakili bagi kaum lelaki..dan untuk perempuan lak..emm maybe sesetengah tuh materialistik lah disebabkan mahu jaga penampilan..dan sentiasa kelihatan " vogue " ok!
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
    Err..siapa eh..Lisa Surihani lah perempuan yang aku impikan selama ini..huhu..itu pun kalau terjadi lah..rasanya memang tak terjadi pun..huhu..sebab dia mempunyai kerjaya yang cukup baik..dah juga personalitinya memikat hati aku..adeh mood: jiwang jap..
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    Yes..aku sangat berpuas hati dan tak mahu dah cari yang lain..hehe..ayat jahat..confirm setia..:)
  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    Emm..puas jugak la..haha..aku pun dah tanya pendapat sekeliling..mereka semua memberi respon yang baik..haha
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    Rasa aku tak perlu..disebabkan diri masing2 tidak mahu ke arah obesiti..haruslah mengamalkan daya hidup yang sihat..bukan setakat untuk penampilan sahaja..
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
    Hoho..buat masa sekarang..aku tak penah guna mana2 produk..tapi member aku guan JM5..adalah jugak penurunan..huhu..bagi aku intake makanan yang aku ambil haruslah memadai..dan sukan jugak perlu dalam hidup kita..yeah..sihat itu perlu..chow

    NEVER SAY NEVER..peace!!

12 comments:

SiS NaD said...

JaLaN2 BaCeR uR aNSWeR...Mau teRJaH c uJanG YanG D MaKSuDKan Tu... (^_____^)V

aNNa maRdHiaH said...

bersandiwara di sini sekejap baca jawapan2 kat ats. pergh ! hahahaha..

SiS NaD said...

JaLaN2 BaCeR uR aNSWeR...Mau teRJaH c uJanG YanG D KeTeNGaHKan Tu... (^_____^)V

Ujang9897 said...

kenapa nk tanya aku pulak..derm...!!!

ckp jer la kau suka tetek kan..hahaha


aku suka muka dgn bibir la..=)

ueya megami said...

sgt setuju dengan yang jwpn soklan nombor 5 tu.perempuan kne materialistik jugak sikit2.nak tengok pasangan dye sabar ke tak hahahaha.tp jangan melampau pulak kang org pggl pisau cukur pulak.hurm again lisa surihani idaman semua jejaka.tp setuju je sbb dye mmg lawa lemah lembut pun huhu

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Mcm iqbal jgk. Minat kat Lisa Surihani. :)

Cik Sue said...

terjah dari segmen En Ben...happy blogging..
salam kenal.. =D

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

singgah dr segmen BA

klakar r , bro n ujang..

ScarletRooF said...

ohohoho...

Ujang dah bagi statement panasss..

kipas-kipas..

rosmalisa binti mat isa said...

wah..ayat..
nk bersandiwara jap bc ur nyer entry..
ekkeek....
peace!!!!

.:hanna radzi:. said...

pjg2 jwpn ye :)

sha said...

singgah sini..


:-) suka sein?


jom baca pendapat saya pula:

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html