Tuesday, March 22, 2011

Alahai Rasa Malu Pulak Bila Orang Tak Kenal Tegur

Dalam kesibukan di fakulti..aku dengan member2 aku pun berjalan lah menuju terus ke cafe..atau nama lainya Pusat Satelit B..pegh agak canggih nama dia dekat situ..sekali dengar macam berada di angkasa lepas kot..huhu..masa ni time lunch la..perut aku dah lah lapa gila..menahan je..tengah syok2 stalker orang (haha mata jahat) tiba2 satu jeritan aku dengar " SYAFIQ ROSLI " mak aih..aku pun tersentak lah..siapa pulak panggil aku ni..potong stim je kan..rupa2 nya ada seorang perempuan ni..dia cakap aku member dia dekat FB..

Lantas aku dengan slumber membalasnya..eh siapa ni..tak kenal pun..huhu..memang tak pandai jaga hati langsung kan aku ni..haha..tapi apa boleh buat..itu je yang mampu aku berkata2..kemudian, perempuan tuh bagi tahu nama dia (Liza) bukan nama sebenarlah..hehe..dahi aku berkerut buat muka konpius lagi..tak ingatlah..lalu aku meneruskan perjalanan ke PSB..huhu..lepas tuh aku cuba ingat balik..siapa eh perempuan tuh..Owwh..baru ingat..hehe..mana lah nak cam..kat dalam FB lain..luar lain..hehe..jangan mara haa..

Mula2 ditegur aku agak malu lah..yelah aku ni siapalah sangat..seorang pelajar semester 6 belajar di UiTM Puncak Alam..bukan seorang artis..tetapi seorang blogger..hehe..itu saja..yang tak boleh tahan tuh..member aku boleh gelakkan aku..adeh..memang malu di situ..jadi bila ditegur orang yang tidak dikenali..lemparkan lah senyuman..buat2 macam kenal..hehe

mood: seorang pemalu dan pendiam

18 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

pehhhhh! abang syafiq rosliiiii! i nak signnnnnnnnn ^^

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

ececeehh..bunga2 tak hati tu? =P

Nour Akmal said...

org dah popular memang mcm tu..huhuhu..ramai je org kenal..=)

topimagine said...

hahaha.. dh mengalahkan farid kamil la ko ne... nk signnnnnnn... :)

CahayaCintaIlahi said...

owh uitm puncak alam ke?
dokat aje ngan umah.. hehe
nanti nak jerit kuat-kuat gak la
"syafiq rosli!! " hahahaha

man yusoef said...

pergh!! rugi tak amek gmbr bnyk2 dgn ko aritu..hahaha

efa said...

pergh..jmpa blogger femes tu, erk syafiq rosli sapa takk kenal seorang blogger yg dikenali ramai kot eceh haha..

Biela Yusoff.. said...

nak panggl cm2 gakla kalu jumpa SR..hehe..gurau jee..

liyana said...

pewit! nak sign jugak! :D

Qaseh dalia adelia said...

sign kat dada artis ..haha .. geram betul lah malware ni ase mcm nak gigit tuan tanah kedaung neh

Azwa Azee said...

hahaha..
nak signnnn
boleh x??hehehe

Maly F said...

hohoo..saya pun selalu nmpk syafiq kat fakulti.tapi tak berani nak tegur jugak takot jadi cam kes si liza nih.hoohoo.

Ery Farieha said...

wahh abang SR mmg pemes. kehkeh

solo molo said...

dah femes dah nie...

aWaNnies said...

hye,,,,,,(tu jer yg termmpu..)hihihi

::FAIZ FARISH:: said...

wah femes gitukan

Ujang9897 said...

gila la...artis wei..hehe..


tp mesti minah cun tu ckp kau sombong..padan muka kau..=)

zikeryhassan said...

kesian peminat kau tu. jadi artis jangan sombong2. hehehe