Friday, March 25, 2011

Aku Review Sambil Sedekah


Yezza..kali ni aku nak join satu segmen yang dianjurkan oleh Kyerull Fresco salah seorang sahabat aku masa gathering SAHABAT BLOGGER..aku harap kau terima penyertaan aku..hehe

Okeh..pandangan aku terhadap blog kau..

Tiada apa yang aku nak komen..

blog kau memang dah cukup baik..

Aku timbang blog kau tak berat pun..

Pandai bermain kata-kata puitis..

Perempuan baca pasti cair..hehe

Jangan marah haa..

Ada masa kita lepak bro..

Nak jugak macam aku..


mood: Rajin update

2 comments:

KyêrulL said...

ahaks.. ^.^ terima kasih join bro.. nantikan review daripada aku tau..

AMMAR YASIR said...

Rasa-rasa macam nk join je segmen ni