Tuesday, January 4, 2011

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"


Assalamualaikum..huhu penat gila baru balik kelas ni..tak sempat buka baju lagi..aku terus je mengadap laptop..apa orang kata " dah kemaruk blog la katakan "..haha..gurau je lah..malas nak naik bilik aku ni..jadi luangkan masa dekat blog jap..akhirnya GA datang lagi..hehe..GA ini telah di anjurkan oleh E.D.Y..jangan tunggu lama-lama..nak join tekan sini..

Mangsa keadaan yang aku nak tag..hehe

Citarasa Rinduan

Ijatnuar

Rugi kalau tak join ni..hehe..
NEVER SAY NEVER..peace!!

9 comments:

E.d.Y said...

As Salam...thanks sudi join "GiveAway Edy : Awak Busuk!"..ternyata anda tidak busuk..hehe..

Good Luck...moga ada tuah tahun baru...and have a nice day..:)

Syafiq Rosli said...

edy..haha thank bro..

~boy @ Mr. K~ said...

mau mau mau

Syafiq Rosli said...

boy..join la ape lg..

Ika Razak said...

mau join jugak.. malam karang baru post entry.. :D

yana_popeye said...

alaa , dah tertag syafiq . tak pasan syafiq dah join . takpe . tag gak kan . gud luck syafiq !

Syafiq Rosli said...

ika..jom2..

yana..hehe its ok lah..

butterflyana said...

Good Luck!
:)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

Diucapkan good luck ....GiveAway Edy... Awak busuk....aku nak joint gak lahh....Tapi busuk -busuk lelaki ade gak wanita yang minat betul tak gitu....