Monday, January 3, 2011

Aku Tidak Dapat Terima!!

Assamualaikum..rasanya hari ni..kepala aku memang blur sangat..sepatah haram apa yang di ajar oleh lecturer aku..aku tak dapat terima..gila ke apa aku ni eh??haha..bukan apa..mungkin otak aku terkejut kot..yelah tak buat warm apa-apa, tiba terus masuk kuliah mengadap skrin..memang jawapan gear 5 lah otak aku ni..huhu..dah lah datang lewat setengah jam..tak kurang hebatnya..aku duduk barisan paling depan sekali..haha..konon-konon nampak macam budak nerd lah pulak..padahal pointer aku ke laut..aduhai..apa lah nak jadi aku ni..hmm..tapi takpe..aku yakin walaupun aku hidup ni agak tunggang langgang sikit..kejayaan akan aku capai jugak..

Biasalah baru-baru start kuliah ni..semua je jadi lembap..pelahan-pelahan aku mengupas semangat yang hilang..haha..macam XPDC lah pulak..Nak tengok tak..akibat blur-blur..muka aku dengan member-member aku jadi begini..sedih aku tengok..huhu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kesian kan..mungkin akibat tekanan perasaan kot..haha..doa-doakan lah kami berjaya ok!!

NEVER SAY NEVER..peace!!

33 comments:

NNMN said...

nadiya kt sekolah tadi asik tersengguk sengguk tahan ngntok time ckgu ajar .
sampai kne perli .
heee ~

Syafiq Rosli said...

nadiya..hehe..ye ke..alo2..mcm sy dlu lah..hehe

Anonymous said...

haha.sebab da lame sgt cuti.memang gear pape pon xjalan ag la an.haha.
jangan riso.paham bebenau ^^
all the best in ur stury :))

Nur Azila Ismail said...

hehe . harus semangat selalu ye:)

Syafiq Rosli said...

nur dhiya..aida..tuh la da xtau apa2 dah ni..okies thank

nur azila..wokeh..thank ya

ashley dyrra said...

susah kew ? adoyai saiee bru nux msuk fm4 rase da susah sanad !

Ujang9897 said...

dah bosan kacau la awek dlm kelas tue..baru best..hahaha

Syafiq Rosli said...

ashley dyrra..hehe xpe2..awak mst bleh nye..

Syafiq Rosli said...

ujang..aku bukan mcm ko ler..haha

ashley dyrra said...

huhu . amin ~ awk study kt mane ?

adrinaqamarina said...

besok kena warm up dulu tau! jangan lambat3 masuk kelas. :D

Syafiq Rosli said...

ashley..uitm puncak alam je..hehe

Syafiq Rosli said...

adrina..haha bereh lah..

ashley dyrra said...

ouh .

Syafiq Rosli said...

ashley..dyrra..yerp2..:)

MuchuNadh said...

hahaha....
same kes dengan sy jugak...
elok2 duk belakang..
tut2 lecturer masuk terus pgl duk depan...
siot kan.....
nasib badan lah.....
baru nak nakal2 sem nih...
penat jer berazam...
lalalalalala

Siti Fatimah Fuzz said...

sampai cam tuu sekali??? naseb baek cuti cik siti neyh seminggu ja....huhu...walaupun sedeyh...tapi ada baik nya jugak kan??tak la sampai jalan2 terus masuk gear 5...hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, tak concern lam class eh?

cuba cari semngt ke mna hilang, mesti n kompem dpt tumpu belajar dgn elok:)

goodluckk enchikkk syafiq!

Miera Aziz said...

Heeeeee.
Good luck babe! Mula mula mmg laaa.
Td msuk kelas pun nervous pun ada. Huhu.

Chaiyok2!

mamawana said...

Baru star sem nih... no hal semua blur. lecturrer pun fehem sesangat.

Unknown said...

shafiq

all the best..
dont give up..

chaiyok3

ijatnuar87 said...

heheheh...jgn mls2 blajo..time blaja ni xsma dgn time keje,jadi hargai time blajo leklok,hehehe

nunaa leng. said...

wuarrghhh! serius rinduu korangggg!! ;(

Syafiq Rosli said...

muchunadh..haha ye ke..wah pasang niat nak nkal ke..hehe

siti fatimah..hoho ye ke..skit je cti awak

fifiey..thank 4 da support yaw..hehe

mamawana..hehe tuh lah..mklumlah bru mulakan

citarasa rinduan..thank sis

ijat..haha bek bos..aku stdy molek2

nuna..tuh la.lm xjmpa kan

Luqman Zakaria said...

hoho :P lama x singgah cini!

biaselah kalau dah mula2!

tadi arep dalam kelas bukan mengantuk je! tertido agaknya,,aleh2 kelas dah abes..heheh :P

♥NuR SyAFiQah♥ said...

haha..samela ngan aku..
hari first td igtkan lecturer xnk start class rupenye dah start skit..adoii

mata ni mcm ade batu je asyik nk tutup..hehe

Nurfazilah Cipa said...

cipa ag boring..dtg kls jp g tup2 lecturer xmsok..rse cm ape je..klu tau xdtg kot..haisy..(-.-')

Syafiq Rosli said...

arep..haha rajin2 la sggh ye..wah lg syok mcm tuh..hehe

nur syafiqah..haha yela..skunk ni sume lecturer dah rajin wo

luvy ducky..hehe..kena prank eh..

Miss Shizu said...

awl sem baru.bleh kejar lagi tuh.chaiyok2...

Syafiq Rosli said...

miss shizu..hehe thank yaw

azihuhu said...

Azi isnin kelas 1 je kot. Balik2 membuta sampai ke petang :))

Syafiq Rosli said...

azi..haha sodapnye..

YYDJ 0501 said...

ciannyer muke dye..
huhu..
lawak pown ade..

(^___^)